Carcassonne

Betalingsring

7 indlæg i dette emne

Hej.

Ville i helst bo indenfor eller udenfor betalingsringen?

Vi er ved at købe lejlighed så skal jo lige pludselig tages med i overvejelserne for hvilken lejlighed man skal vælge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vel smartes at bo på samme side som ens job eller studie? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vel smartes at bo på samme side som ens job eller studie? :)

Både og.

Vi regner med at købe noget i vanløse, og så kan jeg cykle i skole og kæresten ta' metroen, og dermed vil transporten også være i orden til fremtiden hvis man sku få job i centrum. Men ville gerne bo udenfor på den baggrund at når man skulle besøge familie skal vi rundt på Sjælland/Fyn, og bliver jo dyrt nok i benzin og evt. bro i forvejen. Hvis man boede udenfor kunne man også køre i Bilka og handle stort ind,men kan jo pludselig ikke betale sig hvis det koster at komme hjemmefra og hjem igen. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man kører på arbejde, og skal "igennem" betalingsringen, ville jeg vælge at bo på den side, hvor arbejdet lå i stedet.

Hvis jeg til hverdag, IKKE skulle køre i bil på arbejde, ville jeg bo udenfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både og.

Vi regner med at købe noget i vanløse, og så kan jeg cykle i skole og kæresten ta' metroen, og dermed vil transporten også være i orden til fremtiden hvis man sku få job i centrum. Men ville gerne bo udenfor på den baggrund at når man skulle besøge familie skal vi rundt på Sjælland/Fyn, og bliver jo dyrt nok i benzin og evt. bro i forvejen. Hvis man boede udenfor kunne man også køre i Bilka og handle stort ind,men kan jo pludselig ikke betale sig hvis det koster at komme hjemmefra og hjem igen. :rolleyes

Der ligger jo en Bilka i Fields. Er Amager også uden for ringen? :help

Har ærlig talt ikke sat mig så meget ind i hvor den skal gå. Jeg bor på Frederiksberg, så har hele tiden regnet med at jeg ville komme til at være inden for ringen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor ringen skal gå fra? Har de bestemt det endnu? Jeg bor i København SV, så går ud fra at jeg bor inde i ringen i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De siger hele Amager, Københavns kommune og Frederiksberg. Men er jo ikk helt fastlagt endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER