super mor til 3

Tur på fødegangen

7 indlæg i dette emne

Hej piger

Så er vi kommet hjem fra fødegangen hvor jeg har ået lavet en hindeløsning, samt kommet på lægekonference i eftermiddag om snarlig igangsætning på grund af mine ryg og nakke smerter.

Jeg var 1 cm åben men har stadig 3 cm livmoderhals, men jordmoderen kunne lige komme til at lave en lille hindeløsning :goodluck så hun har sendt mig hjem og sagt at sex og en god mave ryste tur og lidt held så kommer der gang i lidt.

Nu venter vi på evt veer eller at en jordmoder ringer med en snarlig dato. :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget hos dig :goodluck

Ihh hvor er det spændende!!!!!!!!!!!!!!!! Gør det ondt at få løsnet hinder? Det har jeg aldrig prøvet....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det syntes jeg ikke. Kunne da godt mærke t hun rode rundt men det gjorde ikke ondt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået en dato så nu ved jeg hvor længe jeg skal gå med mine smerter.

Dejligt at vide hvornår vi senest ligger med lillebror :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du fået dato til igangsætttelse? Super spændende!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har :loveshower så hvis jeg ikke går igan snart bliver jeg sat igang i næste uge :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

åh hvor dejligt for dig :super , jeg skulle også have snakket med min jordemoder igår ang. mine smæter men kørte desværre galt i bilen så vi blev enige om at jeg fik en ny tid i næste uge fordi jeg var så rystet og så ked af uheldet. men håber hun kan gøre noget der :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER