Oprettet February 7, 2012 Herhjemme har vi intet strøm og det er et meget stort område der er 'ramt' <_< Så det er ikke til at sige hvornår den vender tilbage. Udover at jeg allerede møg fryser, så tænker jeg på hvor længe maden, ca kan holde sig i køleskabet/fryseren, før jeg bliver nødt til at sætte det udenfor? Hvor længe ville I vente? Jeg har ingen ide om, hvor længe det bliver ved med at være køligt i køleskab/fryser :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Jeg ville maks vente 1-2 timer, og holde lågen lukket indtil da. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Hvis du har en forholdsvis ny fryser og IKKE åbner for den, så mener jeg den kan holde temperaturen i 24 timer. Køleskabet er nok værre - mælk og andre sarte madvarer ville jeg sætte udenfor efter et par timer tror jeg. Har du ikke et lille termometer du kan stille derind? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Jeg ville maks vente 1-2 timer, og holde lågen lukket indtil da. :) Selvom jeg er begyndt at blive sulten, har jeg ikke haft åbnet køleskabet :D indtil videre er der gået en time. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Hvis du har en forholdsvis ny fryser og IKKE åbner for den, så mener jeg den kan holde temperaturen i 24 timer. Køleskabet er nok værre - mælk og andre sarte madvarer ville jeg sætte udenfor efter et par timer tror jeg. Har du ikke et lille termometer du kan stille derind? Jeg har ikke haft åbnet for noget, netop for ikke at 'slippe' kulden ud :) Et termometer, som kan komme i køleskabet, har jeg selvfølgelig ikke... Tror jeg venter lidt og så må mælken og pålæg komme udenfor - hvis ikke strømmen når at vende tilbage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Da vi var på ferie i november, kom jeg til at slukke for vores fryser inden vi tog af sted. Og da vi kom hjem en uge senere var maden stadig kold deri, og noget i bunden var stadig frossen. Så det i fryseren kan holde sig i noget tid vil jeg tro. Hvis du er bekymret for det i køleskabet, vil jeg sætte det udenfor. der er jo koldt nok kan man sige ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Da vi var på ferie i november, kom jeg til at slukke for vores fryser inden vi tog af sted. Og da vi kom hjem en uge senere var maden stadig kold deri, og noget i bunden var stadig frossen. Så det i fryseren kan holde sig i noget tid vil jeg tro. Hvis du er bekymret for det i køleskabet, vil jeg sætte det udenfor. der er jo koldt nok kan man sige ;) Det er mere det i fryseren jeg er mest bekymret for - der har vi mest mad :D Men lyder til, at det nok skal holde sig koldt. De sørgelige rester i køleskabet ryger udenfor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites