Oprettet February 6, 2012 Der bliver holdt fastelavn her i ejendommen så jeg kunne selvfølgelig ikke dy mig for at købe et kostume til lillemanden og se lige resultatet af min lille ærtebælge :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Ej hold nu op hvor er han dejlig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Hvor er han bare dejlig :loveshower Super herligt kostume :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Super godt billede!!!!!!!!!!!!!!! Hvor er han kær :loveshower Hvor har du købt kostumet henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Jeg købte det på eBay.com af en der havde butik med uendelig mange søde kostumer:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Nåh hvor er han sød :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Nåh hvor er han skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Ih hvor er han kær, det kostume er da bare for nuser... Er sikker på at det kommer til at skabe masser af opmærksomhed :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Hvor er han kær!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Hvor er han fin :) og mega flot dragt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2013 Han er lige til at spise - haps!!0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2013 Jeg købte det på eBay.com af en der havde butik med uendelig mange søde kostumer:-) Han er da helt vildt fin, kan vi ikke få et link til den butik på e-bay? Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites