Besvaret March 21, 2012 Billeder :) Så er du i træning til at finde en kjole til mig :whistling Haha.. Skal lige tage billeder først så ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Haha.. Skal lige tage billeder først så ;) Den her: http://www.hm.com/dk/product/96901?article=96901-F Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Den her: http://www.hm.com/dk/product/96901?article=96901-F Åh den er fin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Åh den er fin :) Ja, ikk'? ;) Synes den er så sød og enkel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Ja, ikk'? ;) Synes den er så sød og enkel :) Jo meget. DEn får mig til at ønske at jeg var slank <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Jo meget. DEn får mig til at ønske at jeg var slank <_< Tag med ud og shop en dag. Så skal vi nok finde en rigtig flot kjole til dig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Tag med ud og shop en dag. Så skal vi nok finde en rigtig flot kjole til dig! :D Ærgeligt at der er langt til Odense Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er lidt glad for, at Tilde har fået plads i den børnehave, vi havde håbet rigtig meget på :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er lidt glad for, at Tilde har fået plads i den børnehave, vi havde håbet rigtig meget på :yay Hvor dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er lidt glad for, at Tilde har fået plads i den børnehave, vi havde håbet rigtig meget på :yay Tillykke :D Det er rart, når tingene går som man gerne vil :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Jubler, over min veninde har født en sund og rask lille dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Er lidt glad for, at Tilde har fået plads i den børnehave, vi havde håbet rigtig meget på :yay Tillykke tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Hvor dejligt :) Meget og vi var ellers sikre på, at vi havde skrevet hende for sent op :) Tillykke :D Det er rart, når tingene går som man gerne vil :loveshower Nemlig ;) Og så blev det lige lyspunktet på en ellers lidt kedelig dag... Tillykke tillykke :biglove Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Spiser honningkage som J har bagt :7himmel !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Sidder og forsøger at komme på banken fuck det lort er langsomt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Spiser honningkage som J har bagt :7himmel !! Lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har spist kiwi.. Nu overvejer jeg at gå i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har spist kiwi.. Nu overvejer jeg at gå i seng... Det kan du først om mange indlæg :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Har spist kiwi.. Nu overvejer jeg at gå i seng... Ellers sov godt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Det kan du først om mange indlæg :whistling :lolhit Ellers sov godt :balloons Tak.. Mon ikke i aktive piger, kan klare 70 indlæg - Jeg tror på jer :respekt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 :lolhit Tak.. Mon ikke i aktive piger, kan klare 70 indlæg - Jeg tror på jer :respekt :biglove Nu mangler vi 60 d bliver lige 10 mere :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Nu mangler vi 60 d bliver lige 10 mere :whistling 60 :blink Er vi de eneste aktive herinde lige nu?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Ligger på sofaen og flader ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Aaaah... så tager J lige og masserer fødder :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2012 Aaaah... så tager J lige og masserer fødder :7himmel SNYYYYD.... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites