Besvaret March 18, 2012 Ved ikke hvad jeg skal fortage mig, mit overskud og energi er lige med 0 i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Har lyst til at sove dagen væk i dag, er træt og sur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Overvejer at tage en tur i skoven imens manden arbejder. Er der mon allerede kommet anemoner? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Taler tilbygning med manden..... Håber det bliver til virkelighed en dag :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Keder mig lidt.. Min veninde aflyste vores aftalte, så laver ingenting.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Er hos mine forældre med drengene, havde brug for at komme lidt væk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Tænker på alt det der skal gøres rent i dag og så glæder jeg mig til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Har lige spist brunch. Æg og bacon er bare det bedste :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Har lige bagt kagemand, holder fødselsdag for familien i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Sidder med næsen begravet i svigermors billed-bladet. Elsker at slappe af på deres sofa med kaffe og blade :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Sidder og kigger ud på regnen og nyder at lytte til fuglene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Sidder og kigger ud på regnen og nyder at lytte til fuglene :) Okay. Du mindede mig lige om at kigge ud af vinduet- aner ikke hvordan vejret har været i en uge. Øh sygehuskuller :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Ser niceville. Den røre godt nok alle følelserne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Spiser slik :badgirl Og overvejer om jeg skal lure lidt på sofaen mens Marlon sover..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 ser hvad bruden ikke ved, og undre mig igen, hvorfor melder man sig til sådan et program, hvis man har en klar holdning til, hvordan det skal være og ikke skal være... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Venter på klokken bliver 18, så skal vi fejre mine forældres 34 års bryllupsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 har lige lavet mad og kage på samme tid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Er ved at lave mad. Årets første pipfugl på dåse, og jeg glæder mig!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Sidder og forsøger ikke at falde i søvn. Hold nu op jeg er træt :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Er ved at lave frysemos til Maliva :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 har lige forberedet mig på min dag i morgen i aktivitetn, hvor vi skal lave påskepynt... har siddet og tegnet over på karton, klippen nogle kyllinger ud osv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Sidder i sofaen og prøver at glemme smerterne i maven, imens jeg ser Liverpool-Stoke og venter på at manden er færdig med maden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2012 Sidder i vores seng i mørket, med Silje halvt liggende/halvt siddende på mig. Hun er så snottet at hun ikke kan ligge ned og sove og har over 40 i feber.. Laaaaang nat i vente :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites