Besvaret March 16, 2012 Venter på X-Factor starter :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Savner min kæreste Som også savner dig <3 Hvor er i skønne :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Åhh :biglove Hvor er i skønne :wub Er da glad for at kunne sprede lidt kærlighed :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Er der ikke en, der kan finde nummeret på Svendborg Skadestue? Gider virkelig ikke at vente 4 timer endnu herude.. <_< (og kan ikke selv finde det. Min mobil kan ikke åbne siden.) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Sidder og putter m min mand omme ved veninden. Endelig sover lækkermåsen... Feber og dårlig igen :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Er der ikke en, der kan finde nummeret på Svendborg Skadestue? Gider virkelig ikke at vente 4 timer endnu herude.. <_< (og kan ikke selv finde det. Min mobil kan ikke åbne siden.) 63 20 20 60 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 63 20 20 60 Du kom lige før mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Du kom lige før mig :) Hæh.. Men tak alligevel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Du kom lige før mig :) Jeg er hurtig som en ninja :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Tusind tak :) Det var så lidt ;) Håber du er okay :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Jeg er hurtig som en ninja :D Fuldstændig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Venter på at min mand kommer hjem og er lidt frustreret over at min datter ikke vil sove - hun blev puttet for en time siden og er vågnet hvert 15.-20. minut :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 16, 2012 Tror snart jeg vil finde min seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Og dommen lød muligvis på et brækket håndled.har fået skinne på og skal til scanning her på tirsdag og muligvis have gips på. F*ck jeg er træt nu - har været vågen i 22 timer og ikke spist i 16... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Og dommen lød muligvis på et brækket håndled.har fået skinne på og skal til scanning her på tirsdag og muligvis have gips på. F*ck jeg er træt nu - har været vågen i 22 timer og ikke spist i 16... Det lyder ikke særlig godt - hvad har du lavet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Jamen blev vækket her kl 6 af en lysvågen dreng - så kommer da til at få noget ud af dagen i dag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Jamen blev vækket her kl 6 af en lysvågen dreng - så kommer da til at få noget ud af dagen i dag :rolleyes Vi blev også vækket kl. 6 og det er godt nok længe siden, at det er sket :rolleyes Vi er lige blevet færdige med morgenmaden og om lidt skal jeg pakke lidt til i eftermiddag, inden vi tager på biblioteket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Jamen blev vækket her kl 6 af en lysvågen dreng - så kommer da til at få noget ud af dagen i dag :rolleyes Jeg blev vækket kl. 5 <_< Og nu sover han igen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Vi blev vækket for en halv time siden :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Drikker kaffe og sorterer vasketøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 Er på BK og kigger på manden spiller Rayman på Xbox.... Skægt spil! Tror jeg vil ud efter et glas vand..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2012 På vej på inspirationstur i ønskebørn med en veninde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites