Besvaret March 15, 2012 Sidder på pinden igen, i min praktik :) Husk at dele resultater med os :) Så det er så spændende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Har ondt i hovedet og er så træt.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 jeg har fri idag, og sidder og ser Amys ret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Har ondt i tænder og hovede :( Jeg har åbenbart skåret tænder i nat - det er 1. Gang i over 10 år har du tygget meget tyggegummi igår?? for har hørt, at det kan have den konsekvens. Jeg skærer også tænder om natten, og de dage, hvor jeg har tygget meget på tyggegummi, er det meget slemt... Siger den tyggegummiafhængige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Smutter lige i bad, klarer derefter opvasken, køleskabet og voila dermed klar til weekend Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Er hjemme igen og overvejer en lur inden jeg skal hente Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Sidder og kigger på drivhuse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Har lige oprettet et emne i smalltalk, som jeg håber nogen vil hjælpe mig med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Har lige oprettet et emne i smalltalk, som jeg håber nogen vil hjælpe mig med ;) Jeg har givet det et forsøg.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg skal snart ud med skraldet inden min søster ankommer og vi skal mod Bilka og derefter Sønderjylland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Jeg har givet det et forsøg.... Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Er kommet hjem fra job med ond hovedpine :( snupper lige en morfar inden barnet skal hentes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Er på arbejde - og burde ikke være på BK... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Sidder oppe ved min mor og sumper imens Maliva leger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Forsøger at overtale manden til at hente cola :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Har fået kæresten til at lave mad.. Er lige vågnet, efter en lur på mange timer.. Havde brug for at sove.. I aften tror jeg at jeg ringer til min moar, så jeg kan tale lidt med hende.. Det er altid rart, når man lige synes tingene er lidt trælse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Er alene hjemme med pigerne, for manden min laver bil så den kan komme til syn, den skulle meget gerne holde de næste 2 år. Og så kan den blive skiftet ud med en ny og lidt mindre bil. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Sidder bare og er lidt trist over at min lille dreng IGEN har feber :( Nu tror jeg altså vi tager til lægen i morgen, og får ham tjekket for div. betændelsestilstande..... Det er bare som om han ikke kan ryste det af sig, stakkels mus :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Sidder bare og er lidt trist over at min lille dreng IGEN har feber :( Nu tror jeg altså vi tager til lægen i morgen, og får ham tjekket for div. betændelsestilstande..... Det er bare som om han ikke kan ryste det af sig, stakkels mus :baby3 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Sidder og sumper hjemme ved MOAR :) Vi skal snart til at hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Sidder bare og er lidt trist over at min lille dreng IGEN har feber :( Nu tror jeg altså vi tager til lægen i morgen, og får ham tjekket for div. betændelsestilstande..... Det er bare som om han ikke kan ryste det af sig, stakkels mus :baby3 Årh den lille stakkel! :kiss Jeg håber at han kommer ovenpå og at lægen finder ud af, hvad det er! Men godt tænkt af moar :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 venter på at K kommer hjem fra skole, så vi kan få aftensmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Ligger under dynen på sofaen, hjemme ved mine forældre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2012 Skal se film med kæresten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites