Besvaret June 6, 2012 Keder mig... Min mand er til Metallica koncert og det er 3. aften i streg han ikke er hjemme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Ser singleliv og overvejer om jeg bare skulle hoppe op i bad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Har lige stået og kigget på to fjolser, som blev anholdt!! Men betjentene var nu okay :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Jeg ligger og er sulten, har bare følt mig sååå sulten den sidste uges tid, og også selvom jeg lige har spist. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Er smuttet i seng.... Glæder mig til manden kommer hjem! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2012 Putter endelig i min seng efter at have hentet manden der har været spotter til EM i styrkeløft Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Har fået en super hæs kæreste hjem fra Horsens.. Hvor sødt :7himmel Han kan næsten ikke tale... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Kan ikke rigtig sove igen, var lige nede ved Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Sidder ude ved min svoger, og hygger.. Vi spiller computer, ser film og spise slik(jeg æder så godt nok radiser og gulerødder :7himmel ) også skal vi have hjemmelavet pizza om lidt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Jeg venter på at kunne putte pigerne som ser et eller andet de bare skulle se på Ramasjang. Derefter skal jeg lave mad til mig og K, som er snart færdig til boksning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Ligger på sofaen. Er totalt smadret efter en dag med bl.a. IKEA tur mv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Tænker over hvilke billeder jeg skal sende med i mailen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 ser tv...sidder og tænker og surmuler vel egentlig bare over min krop og de skide cyklusser....suk ja.... Ser frem til weekenden.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Har bare haft den værste dag i lang tid og det bliver nok ikke bedre de næste par dage :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Har bare haft den værste dag i lang tid og det bliver nok ikke bedre de næste par dage :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 NYDER en cola, og snart et stykke hjemmelavet pizza - med EKSTRA EKSTRA ost :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 NYDER en cola, og snart et stykke hjemmelavet pizza - med EKSTRA EKSTRA ost :7himmel ihh jeg vil også ha cola og pizza :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Bager daim muffins og bagefter skal der laves hindbærskum og så er det i seng :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Bager daim muffins og bagefter skal der laves hindbærskum og så er det i seng :zzz :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 :sandie Det er heldigvis til på lørdag - ellers var jeg gået om bord i dem :sandie :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Det er heldigvis til på lørdag - ellers var jeg gået om bord i dem :sandie :rolleyes Hvor ER det ærgerligt at jeg skal til FAMILIEFEST med svigerfamilien og hele den pukkelryggede på lørdag.. Ellers var jeg kommet forbi og havde ædt alle Tildes kager :sandie Kan godt være hun ville kigge lidt skræmt.. "Moar.. Hvem er den fremmede dame som spiser vores kager" :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites