Besvaret May 23, 2012 Kan kun sige én ting; lortedag. Har lyst til at gå hjem og skyde mig selv. <_< Rigtig dårlig karakter (00) for projektopgave med gruppe, hvor de brændte mig af til eksamen. Fedt at få det - lige til at trække mit, i forvejen ikke særlig høje, gennemsnit ned. :boo Sagde du det ikke til dem? at din gruppe havde valgt at forlade dig? Åh hvor er det synd søde :kram Dumme gruppe <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Kan kun sige én ting; lortedag. Har lyst til at gå hjem og skyde mig selv. <_< Rigtig dårlig karakter (00) for projektopgave med gruppe, hvor de brændte mig af til eksamen. Fedt at få det - lige til at trække mit, i forvejen ikke særlig høje, gennemsnit ned. :boo :kram Lorte øv! Min kæreste er også til eksamen i dag, så sidder bare og er nervøs på hans vegne... Synes han er usandsynlig rolig, i forhold til jeg ikke synes han overhovedet har læst noget.. Sad i går og ordnede alle hans papirere, i morges da han stod op kiggede han bare på dem og sagde.. "Du godeste, jeg har aldrig set så mange post-its på noget som helst før Monica" :whistling Kan bare godt lide der er orden i papirene, hvis man nu får brug for dem til eksamen.. :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Er lige kommet hjem efter at have afleveret Ronja i vuggestue for at lade hende være dernede alene for første gang. Manden er på arbejde, så jeg er helt alene hjemme i nogen timer for første gang i ca. 9,5 måned. Meget underlig følelse. Hvad skal jeg nu lave? :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Kan kun sige én ting; lortedag. Har lyst til at gå hjem og skyde mig selv. <_< Rigtig dårlig karakter (00) for projektopgave med gruppe, hvor de brændte mig af til eksamen. Fedt at få det - lige til at trække mit, i forvejen ikke særlig høje, gennemsnit ned. :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Har eksamens vejledning - jeg er ved at få alvorlig stress... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Venter på sp og tænker på om lejlighederne på Trige parkvej er noget :unsure Nogle der har erfaring der? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Venter på sp og tænker på om lejlighederne på Trige parkvej er noget :unsure Nogle der har erfaring der? Nej, men kan se på det når jeg kommer hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Skal ud og gå med hunden, og bagefter til møde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Weehee :wee Danser rundt! Er bare så SUPER glad.. Fik at vide til mødet at jeg betragtes som rask nok, til at forsøge virksomhedspraktik :yay = Jeg skal LAVE NOGET!! Samtidig har jeg fået samtykke på at jeg gerne må tage forfatter kurser, mens jeg er ledig - PLUS at jeg kan holde sommerferie med pigerne.. OOoy en god dag det er i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Bager boller og bander over banker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Weehee :wee Danser rundt! Er bare så SUPER glad.. Fik at vide til mødet at jeg betragtes som rask nok, til at forsøge virksomhedspraktik :yay = Jeg skal LAVE NOGET!! Samtidig har jeg fået samtykke på at jeg gerne må tage forfatter kurser, mens jeg er ledig - PLUS at jeg kan holde sommerferie med pigerne.. OOoy en god dag det er i dag :yay :yay :yay :yay Ej hvor dejligt!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Jeg kan sige ét ord - MARIEKIKS! Da jeg var gravid med den mindste, led jeg også ENORMT meget af kvalme. Mariekiks var mit vidundermiddel! Åh gid det var så vel! Jeg har lidt af kvalme og opkastninger siden 4+? Og intet hjælper, har prøvet alt. Nu får jeg piller mod det, men er ikke meget for at tage dem hele tiden da de ikke anbefales til gravide pga manglende viden :unsure Så jeg holder ud for det meste. Endte med at kaste op, men jeg har det meget bedre nu. Tak for råd :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Åh gid det var så vel! Jeg har lidt af kvalme og opkastninger siden 4+? Og intet hjælper, har prøvet alt. Nu får jeg piller mod det, men er ikke meget for at tage dem hele tiden da de ikke anbefales til gravide pga manglende viden :unsure Så jeg holder ud for det meste. Endte med at kaste op, men jeg har det meget bedre nu. Tak for råd :kiss Årh det er jeg ked af at høre. Håber det går over når du kommer til sidste trimester i det mindste :kram2 Har selv en tante der led af kvalme fra hun blev gravid og fremefter, så kan godt følge dig i hvordan det er :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Prøver at udholde varmen, men det er godt nok lidt svært.... tror snart jeg må have fødderne i koldt vand... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Åh gid det var så vel! Jeg har lidt af kvalme og opkastninger siden 4+? Og intet hjælper, har prøvet alt. Nu får jeg piller mod det, men er ikke meget for at tage dem hele tiden da de ikke anbefales til gravide pga manglende viden :unsure Så jeg holder ud for det meste. Endte med at kaste op, men jeg har det meget bedre nu. Tak for råd :kiss Jeg havde maks meget opkast de første fire måneder og kunne derfor heller ikke holde piller i mig, jeg endte med at få nogle stikpiller. De virker på en halv time, således at maden kan komme ned og i dit system, inden du evt. vil få det dårligt igen. De hjalp til mig, da det var opkast pga. graviditeten, dog hjalp de ikke, da jeg så også lige havde en infektion i maven.. Men de er nemlig slet ikke farlige for baby! - ved ikke om det er fordi de kommer ind den anden vej <_< Håber du får det bedre snart, ved alt om, hvor forfærdelig og træls det er! Mit var så slemt at jeg startede med at tabe mig 11 kg.! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Har lige ligget og bagt i solen i fire timer, så nu må det være nok for idag! Godt det blæser lidt i haven, ellers ville jeg da ikke kunne have gjort det! Men skønt var det :) Nu skal jeg lave mad, inden jeg skal i skole i aften og på Aarhus stadion til sæsonafslutning senere på aftenen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Bager "jordbærtærte -cupcakes" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Har lige fundet tre 4-kløvere og en FEM kløver :blink De var alle inden for en radius af 20 cm fra hinanden! Good luck come to mama! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Ser tv og stener :rolleyes Overvejer at tage en lille middagslur :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Hygger med smuksakken, vi har lige lavet rød sodavand og venter på pommes frites i ovnen bliver færdige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Sidder i haven med jonas og ronja og katten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Er på jagt efter edderkoppe reder :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Spiser jordbær, og er glad for jeg ikke bor i nærheden af Tildes mor, med den edderkoppe hær der :blink :blink :blink :blink :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Spiser jordbær, og er glad for jeg ikke bor i nærheden af Tildes mor, med den edderkoppe hær der :blink :blink :blink :blink :blink De er døde og borte :wacko Men fandt så en kæmpe én, med skæl på ryggen, da jeg skubbede til sandkassen :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 De er døde og borte :wacko Men fandt så en kæmpe én, med skæl på ryggen, da jeg skubbede til sandkassen :puke :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites