Besvaret May 17, 2012 Venter spændt på en mail :glad Øyyh - Ups :blush Skal nok se at få den færdig snart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Spiser is :mam :ditto og ser tv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Synes det er sjovt, at man kan savne en person, så inderligt, selvom det kun er en små seks timer siden vi sagde farvel til hinanden og vi ses igen på søndag/mandag. Godt jeg stadig har dynen, der lugter af ham (og det lød slet ikke creepy :whistling ) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Synes det er sjovt, at man kan savne en person, så inderligt, selvom det kun er en små seks timer siden vi sagde farvel til hinanden og vi ses igen på søndag/mandag. Godt jeg stadig har dynen, der lugter af ham (og det lød slet ikke creepy :whistling ) :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 har lige "smidt" pigerne i seng.. De fik lov at være vågne så længe de kunne i dag. Overvejer kraftigt at putte mig under dynen og glo tv :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Har lige sat en masse tøj til salg i min salgstråd. Nu skal der ryddes ud og spares op til bryllup :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Aaarj! Så tænder man for dr, og når lige til slutningen af "efter brylluppet" øv!.. Skruer så til tv2... Og fanger så slutningen af Davinchi mysteriet :ba ahmen comeon! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Sidder med benene oppe og nyder at jeg kan sove længe i morgen. (sender lige en tanke til mine forældre der har Bassemanden til i morgen eftermiddag) Gud hvor er det længe siden jeg har grint så meget til en konfirmation. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Putter under dynen i arm med en træt missekat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Prøver på at sove igen - har indtil videre fået to timer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 tager tid på plukkeveer/veer :bd :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Drikker min morgensmoothie i ro og fred - den lille tager sig en lur :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Min dreng er nu en stor dreng - han har sovet uden ble i nat uden uheld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 tager tid på plukkeveer/veer :bd :bd :bd :bd :bd Ihh hvor spændende :loveshower Jeg håber det udviklede sig, og du får/har/havde en god fødsel! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Kan bare mærke min allergi er brudt ud :nyse-smiley Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Er lige vågnet, arm i arm med mine to piger! AV ryggen gør ondt, men det er nu fantastisk dejligt og hyggeligt at sove med dem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Manden er nede og hente børn, så jeg nyder stilheden, så længe den varer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Overvejer at tage ud og handle :rolleyes Har en hjemmehyggedag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Kan slet ikke få armene ned, over hvor vild medgang jeg er blevet velsignet med, i forhold til at skrive. De sidste par dage er det virkelig begyndt at tage fart :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Kan bare mærke min allergi er brudt ud :nyse-smiley Kender følelsen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Venter på min mor henter Emilia. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Venter på min svigermor er færdig ved frisøren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Har helt perverst ondt i armene efter at have båret 5 tunge indkøbsposer og en tung taske på en cykel gennem 6 km Del dette indlæg Link to post Share on other sites