Besvaret May 13, 2012 Overvejer stadigvæk at hoppe i seng, men sidder og taler om romantik med en fantastisk pige :7himmel Du er fantastisk! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Prøver på at falde i søvn igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Prøver... desperat.. at .. VÅGNE! Den store har holdt mig vågen det meste af natten, spredt over flere timer... Hvor efter den lille kvitterede med at vågne 05:30 :prik SÅ nu er der kun ét at gøre... KAFFE-KAFFE-KAFFE-KAFFE-KAFFE-KAFFE - i spandevis! :hshit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 sidder og slapper af, skal snart på job.... hader mandage, det er altid sværer for mig at komme op om mandagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Ligger stadig i sengen. Isaac skal først være i børnehave klokken 9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Er ked :boo :kiss :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Ligger i sengen og putter med trolden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Ligger i sengen og putter med trolden Åh hvor hyggeligt :loveshower Jeg har næsten lige afleveret min trold til fotografering i børnehaven :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Glæder mig helt til at hente med cykel, som har fået et lille kædetjek.. Kæden blev ved og ved med at hoppe af, så han ville enten stramme den, eller skifte den helt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Kæmper for at holde min morgenmad i mig. Er begyndt på Metformmin-piller, som giver seriøs kvalme :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Er ved at printe principafgørelser ud, som er aftens læsning til jura undervisningen i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Keder mig virklig virklig meget........ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Overvejer om jeg burde lave et eller andet, i stedet for bare at sumpe i sengen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Har været produktiv - med undtagelse med at få læst <_< Dog har jeg fået tegnet forsikringer, solgt en kjole og printet al jurapensum til i morgen ud :D Så nu vil jeg smutte på posthuset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Venter på, at manden har været i bad så vi kan komme ud og handle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Drikker koffein fri kaffe og ser fraiser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Ligger på sofaen med snot og feber og prøver at tage mig sammen til at tage ud og handle inden manden kommer hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Overvejer at tage til Herning og købe kurve til den nye rumdeler..... Og næste sæson af Desperate Housewives :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Overvejer stadigvæk at gå i gang med at lave et eller andet :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Sidder hjemme med min syge kylling :baby3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites