Besvaret May 10, 2012 Stødes som i DC-konverteres?! (have sat hjertet i stå også startet igen?) Mange oplever god effekt af det, hvis det er det :kram2 Det lyder voldsomt, men de er virkelig dygtige til sådanne indgreb - men kan sagtens forstå, at det virker skræmmende :kram Tak for forklaringen og ja, jeg tror det er sådan. Hjertet er i hvert fald nede i tempo, mere ved jeg ikke lige nu :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Weee David har fået plads i en vuggestue fra den 1/8 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Er IGEN træt af min kæreste. GAH, kan han da ikke bare gøre og sige de rigtige ting for tiden!! :numse :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Vi bortgiver katte og der er bare ikke nogle der vil ha' korthårede... vi er brændt inde med en killing fra hendes sidste kuld og den er over et år gammel nu... Der er ingen kattehjem eller internater der er intra i katte da de er overfyldte... Man kan få fjernet killingerne, samtidig med hun bliver neutraliseret. Så slipper I helt for at skulle betale for aflivning. Der er stor risiko, hvis hun er en korthåret kat, for at de ikke er langhåret - Der skal to langhårsgener til at lave en langhåret kat, og hvis hun kun bærer 50% langhår, vil der som regel være et par korthåret i mellem.. Udover det, sparer I mange penge, ved ikke at skulle opfostre killingerne, og få dem vaccineret osv. Så jeg ville simpelthen få hende sterriliseret nu, også fjernet killingerne samtidig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Man kan få fjernet killingerne, samtidig med hun bliver neutraliseret. Så slipper I helt for at skulle betale for aflivning. Der er stor risiko, hvis hun er en korthåret kat, for at de ikke er langhåret - Der skal to langhårsgener til at lave en langhåret kat, og hvis hun kun bærer 50% langhår, vil der som regel være et par korthåret i mellem.. Udover det, sparer I mange penge, ved ikke at skulle opfostre killingerne, og få dem vaccineret osv. Så jeg ville simpelthen få hende sterriliseret nu, også fjernet killingerne samtidig. DET vil jeg simpelthen ikke udsætte hende for og det fraråder dyrlæger også så sent i graviditeten (hun kan føde når som helst), vi har skam undersøgt mulighederne og snakket med dyrlægen omkring det og jeg har haft kat hele mit liv. Det er jo ikke sådan at vi sortere fra, er det 4 killinger, hvor to er langhårede, jamen så prøver vi da også at komme af med de andre... Men hvis du har så stærk en mening omkring det vi har fundet som det bedste valg; så må du da hellere end gerne få moderen med killinger og prøve at afsætte dem selv :) ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Ja jeg havde gerne taget de små, hvis ikke det var fordi vi boede ved sådan en dum vej. Ud af godt ti katte er der kun én tilbage.. Resten er med tiden kørt flade :-( .. Og så har jeg min gamle hankat som jeg havde med hertil, men han kan tilsyneladende godt nøjes med markerne på DENNE side af vejen heldigvis. Vi har snakket om herhjemme at vi simpelt hen ikke tør have flere, for man bliver jo lige ked af det hver gang man skal ud og samle en op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Er gået amok med køkkenrengøring. Og bagefter står den på afslapning foran tv'et.. Tror en god tøse film a'la tårerpresser vil passe godt til mit mood :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Er gået i seng overmæt har trøstespist, dooooooooh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Drikker Jolly Cola :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 DET vil jeg simpelthen ikke udsætte hende for og det fraråder dyrlæger også så sent i graviditeten (hun kan føde når som helst), vi har skam undersøgt mulighederne og snakket med dyrlægen omkring det og jeg har haft kat hele mit liv. Det er jo ikke sådan at vi sortere fra, er det 4 killinger, hvor to er langhårede, jamen så prøver vi da også at komme af med de andre... Men hvis du har så stærk en mening omkring det vi har fundet som det bedste valg; så må du da hellere end gerne få moderen med killinger og prøve at afsætte dem selv :) ? Jeg kan desværre ikke finde et hjem til jeres katte: Da jeg havde kat, valgte jeg bevist IKKE at sætte "blandinger" i verden, fordi jeg netop vidste de ikke er til at komme af med :) Jeg synes bestemt I har taget den rigtige løsning i situationen, dog synes jeg det er trist at hun overhovedet er blevet gravid. Og jeg tænkte ikke over hun var så tæt på, for det er klart at "aborten" skal ske rimelig tidligt i forløbet. Det er bare også trist for jer at skulle betale for aflivning, og neutralisering hvor man hvis hun alligevel skulle neutraliseres, kunne have sparet pengene på en aflivning, da det som sagt ikke er særlig sandsynligt hun får langhåret killinger.. Ikke for det :D Min mors kat, har ud af 20 killinger, fået to langhåret.. Begge endte jeg med at få - men de blev først langhåret da de var omkring 4-5 måneder :) Så, det kan faktisk godt snyde lidt, med blandingskatte.. I øvrigt, synes jeg det er så tragisk, at folk går så meget efter langhåret katte, da korthåret er nøjagtig lige så søde, men bare skal have mindre pelspleje og folk ofte ikke har nogen ide om hvordan man egentlig passer en kattepels :( Trist. Håber på det bedste for jer.. Og i øvrigt, så ville jeg nok overveje at aflive de killinger der evt. er korthåret, ligemeget hvad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Drikker Jolly Cola :whistling Mmmm.. Cola... Det kunne jeg godt bruge... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Det kan være i kan finde en gård der gerne vil have dem til at fange mus og sådan med.... altså de der killlinger i snakker om... som ikke er så lette at komme af med... Jeg har lige været i Spabad, og spist hjemmelaver softice med daimdrys... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Er mega irriteret på manden min :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Har lige skiftet lagen på sengen og og smidt min dyne i vaskemaskinen, fordi jeg havde en baby der valgte at gylpe, alt det op som hun lige havde spist. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Putter i min seng. Elsker at vores venner fra Norge er i DK :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Forsøger at holde mig selv i live... kirsebær/varme pude og smertestillende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Forsøger at holde mig selv i live... kirsebær/varme pude og smertestillende... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Weee David har fået plads i en vuggestue fra den 1/8 :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Ligger i min seng og skal til at slukke lys og telefon så jeg kan få sovet (forhåbentlig ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jubler over jeg har tabt 10 kg på godt 4 måneder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Jubler over jeg har tabt 10 kg på godt 4 måneder :loveshower Rigtig flot! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites