Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Nyder stilheden.

Del dette indlæg

Er lige kommet ind fra haven :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det okay at man har lyst til at blæse knoppen af sig selv, når man putter barn der bestemt ikke vil sove, for så derefter at nå til punktet, hvor baby gerne vil sove og så kommer farmand og skal liiiige spørge om alt er okay? :shooter :boo :klap :prik :bask :gal :numse :angry <_<

Øv, det var da for pisseærgerligt!! :(

Håber hun faldt til ro igen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har haft en lægehelikopter til at kredse LIGE over huset for lidt siden..... Er du svimmel sådan én den larmer!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det okay at man har lyst til at blæse knoppen af sig selv, når man putter barn der bestemt ikke vil sove, for så derefter at nå til punktet, hvor baby gerne vil sove og så kommer farmand og skal liiiige spørge om alt er okay? :shooter :boo :klap :prik :bask :gal :numse :angry <_<

Det er faktisk også helt ok hvis du har lyst til at sige :numse til farmand :bask

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, det var da for pisseærgerligt!! :(

Håber hun faldt til ro igen :kram2

Jeg har aldrig set J være så undskyldende som nu.

Hun faldt til ro og sover nu.¨

J tog hende lige nogle minutter imens jeg rasede af og der gejlede Maliva selvfølgeligt sig selv op, så da jeg kom op måtte hun få bryst og en masse tryghed og så faldt hun i søvn efter 5 min.

Nu sover hun...

Men nu ved J at han ikke skal forstyrre i putningen :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk også helt ok hvis du har lyst til at sige :numse til farmand :bask

Jaeh, men han har også sagt undskyld nu og nu ved han af bitter erfaring at han ikke skal gøre det igen :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig set J være så undskyldende som nu.

Hun faldt til ro og sover nu.¨

J tog hende lige nogle minutter imens jeg rasede af og der gejlede Maliva selvfølgeligt sig selv op, så da jeg kom op måtte hun få bryst og en masse tryghed og så faldt hun i søvn efter 5 min.

Nu sover hun...

Men nu ved J at han ikke skal forstyrre i putningen :P

Haha, ja det gør man kun ÉN gang...... En rasende mor er ikke til at spøge med :P

Godt hun sover nu :kram2

(fik også helt ondt af stakkels J :P )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaeh, men han har også sagt undskyld nu og nu ved han af bitter erfaring at han ikke skal gøre det igen :P

:haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Burde gå i seng, men jeg er sulten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder stadig med arbejdstøj på og overvejer at gå i seng. Men ooooorker det bare ikke. :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligger i sengen - skulle først op om en time, så Isaac er parkeret foran tegnefilm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spiser morgenmad sammen med trolden som bestemt mente at hun ikke var sulten, før hun smagte på det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligger sengen og kan ikke sove mere, har sovet ca 5 timer i nat for kunne heller ikke sove i går aftes.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i bilen og har det mærkeligt...

det er første gang i røv lang tid at jeg er helt og totalt alene hjemme... :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige opdaget hvor mange klokken er :o - og må hellere se at få bagdelen med mig, da pigerne skal være i børnehave om en halv time! - Sad ellers lige og læste så hyggeligt herinde :ba

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i sofaen og dovner :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er på vej i skole - derefter må jeg hellere få røven i fitness centeret

Del dette indlæg

Annonce ♥

Slapper af :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Danser til Madonna :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige sendt mail til fagforeningen ang at få fat i mine feriepenge hos mit tidl. arbejde. nu er det kun 14 dage siden vi aftalte de skulle få fat i dem... ringet til jobcentret og blive forsikret om at alt var fint, selvom jeg ikke vidste hvornår jeg gik af på ferie endnu... så har jeg lige spist morgenmad!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder på motorkontoret og venter. Nu er der kun 20 foran mig. For en halv time.siden var det 35 der var foran mig <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Holder en pause i rengøringen.

Skal snart i gang igen, huset gør jo ikke sig selv rent ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flader den på sofaen med en god bog (og et smut omkring BK ;) ) og lader op til at skulle ud at spise med manden og se Ørkenens Sønner i aften :loveshower Endnu en af de dage, hvor jeg er helt smadret - men det her burde hjælpe på sagen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Venter på en bus, for at komme en tur i fitness og derefter hjem og læse til i morgen

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER