Besvaret May 7, 2012 Jeg er sulten.. Men kan ikke tage mig sammen til at gå ud og lave noget mad <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Danser rundt og skråler til Danseokestret - Kom tilbage nu, mens jeg gør rent. Grease, Dodo and the dodo´s og mange flere ligger på listen :glad Jeg har ret så meget energi jeg skal af med i dag åbenbart! Men hyggeligt DET er det - og man bliver glad af det :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Er træt - meget træt, så bukkede under i læsningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 har lige sendt en ansøgning, og føler mig nu meget træt, ved tanken om at støvsugeren er det næste der skal ske... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Sidder i haven og nyder solen og en dejlig cæsar salat og cola. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Haster snart ned på apoteket efter antihistaminer *athjuuu* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 ligger på sofaen med dyne og tæppe og fryser - mens jeg har den vildeste kvalme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Har voldsomt lyst til lakrids! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Haster snart ned på apoteket efter antihistaminer *athjuuu* Det forstår jeg godt - min høfeber er også gået helt amok.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Det forstår jeg godt - min høfeber er også gået helt amok.. Og ikke engang mine nye antihistaminer hjælper. Argh. Må have fat på lægen i morgen og høre hende ad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Har netop åbnet hjemme "biografen" :) Emilie og mig ser Alvin, spiser popcorn og drikker saft :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Sidder limet fast til sofaen, jeg burde gå ud lige og tage den smule opvask der står ude i køkkenet, men min mås er som sagt limet fast til sofaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Slapper af sammen med smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Overvejer at gennemsøge markedet for en "hjælp til selvhjælp -Sådan opføre du dig som et normalt menneske" bog :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Kigger på at far og Marlon leger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Kigger på at far og Marlon leger :loveshower :loveshower :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Surfer rundt på youtube efter hiphop rutiner jeg kan lære de store børn i min børnehave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Har lige snakket med en lettere febrilsk mor, da min far har mistet sin pung - hvor hans dankort lå i... Lad os bare sige fælleskonto - så han er ikke i så høj kurs ved min mor... Ellers er jeg klar til at se Greys :loveshower Og har lige smidt en besked til kæresten :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Surfer rundt på youtube efter hiphop rutiner jeg kan lære de store børn i min børnehave :) Hvor er du sej :loveshower Hvordan har du det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Hvor er du sej :loveshower Hvordan har du det? Bedre. Har stadig ondt i navlen hvor kikkerten kom ind. Tager på job onsdag og så må det gå. Er ved at få kuk af at gå herhjemme :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Spiser jordbærtærte efter en hård arbejdsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Er det okay at man har lyst til at blæse knoppen af sig selv, når man putter barn der bestemt ikke vil sove, for så derefter at nå til punktet, hvor baby gerne vil sove og så kommer farmand og skal liiiige spørge om alt er okay? :shooter :boo :klap :prik :bask :gal :numse :angry <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Bedre. Har stadig ondt i navlen hvor kikkerten kom ind. Tager på job onsdag og så må det gå. Er ved at få kuk af at gå herhjemme :blink Det forstår jeg godt - utroligt man altid ønsker sig at man bare kunne være hjemme :whistling Men godt at høre at det går bedre - tænker meget på dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites