Besvaret May 6, 2012 Kigger efter en gasgrill.. Vi skal bare have en grill i år!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Sidder fast... :blink KOM NU FOR FIVLAN OP AD DEN SOFA TYKKE! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Er klasket fuldstændig sammen på sofaen efter vores tur. Må nok erkende at jeg ikke er klar til at komme på job i morgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Spiser brændte mandler og surfer på nettet...... Kunne godt shoppe lidt babytøj :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Spiser brændte mandler og surfer på nettet...... Kunne godt shoppe lidt babytøj :badgirl Jeg kunne også shoppe lidt babytøj :whistling Men mååå ikke... Jeg keder mig! også er impuls-shopping online jo en FANTASTISK ting! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Jeg kunne også shoppe lidt babytøj :whistling Men mååå ikke... Jeg keder mig! også er impuls-shopping online jo en FANTASTISK ting! Præcis!! Ville gerne finde en pose penge der stod "impuls" på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Ligger under dynen. Er vildt træt men kan ikke rigtig finde ro til at sove :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Ser de unge mødre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Jeg stalker :whistling :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Jeg stalker :whistling Perfekt! :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Ser byggemand bob sammen med David :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Har en lorte nat :( :kram Håber det blev bedre! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Ser The Smurfs med drengene og venter på at jeg skal cykle på arbejde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 :kram Håber det blev bedre! :kram2 Tak :kram Lidt bedre blev det, men det er ikke meget søvn vi har fået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Venter på J kommer hjem efter at ha' afleveret 'sessepigen ved dp. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Keder mig... Manden er på job og barnet i børnehave. Synes ikke det her rekreation er sjovt længere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Jeg er på vej hjem efter at have erfaret aflyste timer - så nu fik jeg da handlet ind i god tid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Er allerede træt igen, efter at have fået mig selv gjort klar, børnene klar, smurt madpakker, pakket tasker til børnehaven, os alle fodret af. Afleveret børnene i børnehaven, for nu at side her i sofaen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Skal til at finde ud af hvor ugens ansøgning skal gå hen.....!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Er glad! Har lige sparet 600 kr., fordi en venlig sjæl havde indleveret min strømforsyning til MacBook'en på kontoret. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Er glad! Har lige sparet 600 kr., fordi en venlig sjæl havde indleveret min strømforsyning til MacBook'en på kontoret. :loveshower :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites