Besvaret April 24, 2012 Har pakket tasken og venter bare på veninden.... og så går turen til Malmö i 3 dage :) Rigtig god tur smukke. Håber i får en dejlig mini ferie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Har franskbrød i ovnen, så når de er færdige skal jeg hen og hente pakken med bukser fra Kools til Isaac :yiepie Og så skal jeg have taget en beslutning om hvad vi skal have til aftensmad... Mmmm! Nybagt franskbrød :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Mmmm! Nybagt franskbrød :sandie Ja, så lækkert. Første gang jeg bagte dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Ligger med min Gismo på maven og venter om baby giver ham en ordenlig spark på et tidspunkt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Har lige støvsuget, vandet blomster og rørt en dej sammen til naanbrød vi skal have til aftensmad. Nu står den på afslapning til manden kommer hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Vi venter på aftensmaden - pølsemix :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Laver mad. Emilie ligger på sofaen med feber og sover :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Wuhu, tandlægen ringede med en tid på torsdag - så behøver jeg ikke gå så længe i uvished ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Laver mad. Emilie ligger på sofaen med feber og sover :( Åh stakkels nusling - rigtig god bedring med hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Vi venter på bussen, så vi kan komme hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Vil gå ud og lave aftensmad, er mega meget sulten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 sidder og lytter til pigerne, der spiller computer :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Er ved at arrangere pasning til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Ser private praksis - Isaac sover allerede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Skal til at lave aftensmad :) Kæresten får fodboldven på besøg :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Er sur og ked og har lyst til at skrige skrub ud af mit liv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Er sur og ked og har lyst til at skrige skrub ud af mit liv. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Er sur og ked og har lyst til at skrige skrub ud af mit liv. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Er på vej hjem fra fælles spisning i N's dus (SFO) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Overvejer hvad jeg skal få tiden til at gå med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2012 Venter på Ronja falder i søvn i steder for at lege i sengen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites