Besvaret April 22, 2012 Vi har været til Øko dag, hvor Isaac gerne ville have tvillingerne med hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Er lige kommet hjem fra cirkus :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Ser tv, og nyder nuet :biglove :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Ser tv, og nyder nuet :biglove :7himmel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 ENDELIG hjemme med benene oppe... Stod op kl 6... kørte hjemmefra kl 7.... været til vidunderlig barnedåb i Helsingør.... <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Leder efter fede lamper Sig gerne til hvis du finder nogen og hvor for jeg leder også ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Sidder og ser American Idol mens jeg suffer på nettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Ser Big Brother, og forsøger at lade være at bekymre mig om ting jeg ikke kan ændre alligevel <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Har alt for mange idéer til vores hjem. Vil bare gerne det hele. Nu! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Burde ikke sidde foran computeren.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 slapper af inden en lang arbejdsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Skal til at give lille manden sin morgenmad, og så gøre klar til det han skal have med i dagplejen, når han skal fejre sin fødselsdag i dag - tænk der er gået et helt år siden jeg fødte min lille guldklump, det er helt uvirkeligt! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Ligger i sengen og vågner mens Ronja møffer rundt ved siden af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Nyder en rolig mandag morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Skal igang med at fejre manden og lave morgenmad til ham :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Ser godmorgen danmark, lægger rent tøj sammen og drikker juice :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Ser godmorgen danmark, lægger rent tøj sammen og drikker juice :) Lyder dejligt afslappende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Sidder med en sovende lille baby på skødet og betragter hende drømme... Det ser bare så kært ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Så er der blevet ryddet op på Davids værelse og alle pakkerne er blevet pakket ud og fået deres plads på værelset - så nu skal der bare smides en masse pap ud.. Så vil jeg smutte over efter fødselsdags barnet i dp'en nu :) Så kan han komme hjem og indvie alt hans nye legetøj :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 23, 2012 Har fri om lidt, og skal hjem og slappe af.. Overordnet set, en god dag i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites