Besvaret April 19, 2012 Ser For lækker til love mens der er en kat der putter på mit skød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Slapper af i stolen efter og have hentet lækkermås i dagpleje - og passet ham... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Keder mig lidt.. Overvejer at spise en kanelsnegl :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Er gået i seng pga raseri Hvad nu da? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Er ved at brække mig over en person.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Hvad nu da? :kram2 Bare kæresten der er en dør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Bare kæresten der er en dør Jamen jøsses det er de sgu tit og altid :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Jamen jøsses det er de sgu tit og altid :balloons Ja, det må man sige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Nyder spontan frokost med manden nede i byen.. Inden det står på arbejde for en kort stund igen. Og så er det weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Er på vej ud i køkkenet for at bage nogle muffins. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Skriver med en sød veninde :loveshower Og glæder mig til at skulle til fødselsdag ved min mor senere i dag :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Er på tøsetur med Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Venter på at klokken bliver nok til at jeg kan hente smuksakken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Er på tøsetur med Tilde :loveshower Ih, hvor ser det bare hyggeligt ud :7himmel Smuk, smuk datter du har :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Tager lige en slapper inden der skal ryddes op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Er på tøsetur med Tilde :loveshower Åh lækkermåsen Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 er lidt trist, vi mistede en beboer i nat, som jeg holdte af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Bliver opdateret på hvad der er sket på bk de sidste par dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Hygger i sommerhuset! Max hygge og afslapning :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Ih, hvor ser det bare hyggeligt ud :7himmel Smuk, smuk datter du har :) Tak og det var også bare en skøn dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 Åh lækkermåsen Tilde :loveshower Tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2012 er lidt trist, vi mistede en beboer i nat, som jeg holdte af :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites