Besvaret November 4, 2012 er lige vågnet og ligger under min varme dyne... ::ditto blot med en kat om halsen også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 ::ditto blot med en kat om halsen også :) det er så hyggeligt og dejligt trygt. Jeg regner med at køre herfra ven 12.30 tiden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 det er så hyggeligt og dejligt trygt. Jeg regner med at køre herfra ven 12.30 tiden :) Super! Skal vi mødes i det nye hus, det gamle eller til messe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Lige vågnet ved siden af min dejlige mand <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Super! Skal vi mødes i det nye hus, det gamle eller til messe? har lige sendt dig en PM, og ellers været ude med hunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Åååååååååååååh, sidder i sofaen i nattøj, ligner l... Har haft en hård nat med Astrid der ikke ville sove liggende. Kun hos mig siddende. FUCK, jeg er træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 På vej til Kbh for at se familiens nye prinsesse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Trisser rundt i vores palads. Samlet det tapet sammen vi rev ned i går. Tror bestemt at det bedste ved renovering er bagefter ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Åååååååååååååh, sidder i sofaen i nattøj, ligner l... Har haft en hård nat med Astrid der ikke ville sove liggende. Kun hos mig siddende. FUCK, jeg er træt. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 er lige kommet hjem fra GND´s palads :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 er lige kommet hjem fra GND´s palads :) Det var så hyggeligt at du kom forbi. Du glemte de spejle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Sidder og venter på pizza. Vi er dovne i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Det var så hyggeligt at du kom forbi. Du glemte de spejle :) Sidder og venter på pizza. Vi er dovne i dag ;) ej pis også sikke en skam, at jeg glemte spejlene :) og jeg troede i skulle på McD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 ej pis også sikke en skam, at jeg glemte spejlene :) og jeg troede i skulle på McD Det orkede jeg ikke, så vi samlede et par pizzaer op på vejen hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2012 Svigermekanikken var lige forbi med æbleskiver...MUMS... :) Vi er os dovne idag...har kun vasket tøj og intet andet.... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 ligger i sengen, og nyder min sidste uge som ledig på arbejdsmarkedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 Ligger i min seng mes feber <_< Det bliver vist en dag under dynen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 Ligger i min seng mes feber <_< Det bliver vist en dag under dynen ej hvor øv, skulle i ikke havde været over i huset og ordne videre, samt fjerne telefonledninger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 Gik pludselig i panik over at jeg jo ikke har fået nye lygter.. Heldigvis kan jeg se solen står op om 10 min, også jeg skal køre om 8 - så mon ikke det så lige går :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 ej hvor øv, skulle i ikke havde været over i huset og ordne videre, samt fjerne telefonledninger :) Jo og burde også være på job, men kroppen vil slappe af under dynen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 Jo og burde også være på job, men kroppen vil slappe af under dynen :( god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 god bedring :kram2 Mange tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2012 Har vores dobbeltdyne i vaskemaskinen, synes den havde tabt sin fluffyhed. Og har lige støvsuget hele hytten. - startede i soveværelset :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites