Besvaret October 27, 2012 så på vejen hjem fra mine forældre, at den gård, jeg altid har drømt om er til salg. Nu sidder jeg og kigger på salgsopstillingen og drømmer... Men vi har ikke lige 7,3 millioner <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 så på vejen hjem fra mine forældre, at den gård, jeg altid har drømt om er til salg. Nu sidder jeg og kigger på salgsopstillingen og drømmer... Men vi har ikke lige 7,3 millioner <_< Det er også en slags penge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Det er også en slags penge tror nok vores bankmand ville glo lidt, hvis vi kom og skulle låne til den ejendom :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 tror nok vores bankmand ville glo lidt, hvis vi kom og skulle låne til den ejendom :) Ha ha ja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Er til 40 års fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Er lige vaagnet men syns alligevel det er lige tidligt nok at staa op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Ser Far til fire igen og igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Skal tisse, men orker ikke at rejse mig fra sengen :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Skal tisse, men orker ikke at rejse mig fra sengen :rolleyes :D Hvis du tisser i sengen skal du nok komme op når det bliver koldt :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Vil i gang med at gøre rent og muge ud i huset :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Er på vej til loppemarked for at stille stand op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 jeg skal om lidt ud og gå med hunden, og lige nu ser jeg Price invitere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Er lige vågnet :whistling Ved at blive ringet op af meget flov mand, fra det sted hvor jeg har bestilt halloween kostumer.. At han desværre havde overset vores ordre, og at det ville knibe med at jeg kunne have det onsdag, da de faktisk sletikke havde tingene på lager.. Heldigvis skal vi først bruge det d. 10 ;) Så håber da han kan få det hjem.. <_< Ellers kan jeg ikke lige overskue hvad jeg skal klædes ud som.. IH, håber jeg kan passe det!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Er ved at farve hår :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Er ved at farve hår :whistling Hvilken farve? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 ligger og ser alt for danmark på kanal 5 og undre mig over, hvem der betaler for deres tur til DK/opholdet i DK og præmien. Samt alt det arbejde, som der må havde været i forbindelse med at finde deres forfædre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Hvilken farve? Helt mørkt, næsten sort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Hoster og hoster saa manden er lige kommet med en kop te. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 ligger og dagdrømmer om vores kommende soveværelse :) uhhh jeg glæder mig til, at min svigerfar kommer sidst på ugen og sætter de radiatorer op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Vil lette måsen og hænge vasketøj op :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Venter på at posten kommer med de gardiner og sendetøj som jeg har bestilt - så vi snart kan få de sidste to børneværrelser færtige - vores datters er endelig færtig. :) Og så spekulerer jeg lidt over om det skal være et puslebord eller en puslekommode som vi skal købe.. !! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Sidder på babyklar, mens jeg i virkeligheden burde lave modulopgave, eller handle, eller lægge tøj sammen. Babyklar er sådan en farlig side! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Sidder på babyklar, mens jeg i virkeligheden burde lave modulopgave, eller handle, eller lægge tøj sammen. Babyklar er sådan en farlig side! Det er som her, så. Jeg burde bare i stedet skrive på problemformuleringen til min bachelor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 har sendt manden ud til svigermor, da præsten ville komme og de skulle snakke om bisættelsen. Har så sat kartoflerne over, så de kan koges godt igennem til kartoffelmos, til han er hjemme kl 19. Så må vi se, hvor mange der kommer med og spiser Del dette indlæg Link to post Share on other sites