Besvaret October 17, 2012 Venter på desperate housewifes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 Ser swinger wifes :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 tuder over desperate housewifes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 Har lige taget min febermus ind i soveværelset, så vil snart selv gå i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 Meget snart på vej i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Selv paa barsel kan jeg ikke sove.... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Er lidt træt af, at jeg ikke kan sove mere. Har stort set ikke sovet i nat :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Er lidt træt af, at jeg ikke kan sove mere. Har stort set ikke sovet i nat :wacko Den følelse kender jeg :whistling Hvordan går det med Tilde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Den følelse kender jeg :whistling Hvordan går det med Tilde? Ja jeg burde ikke brokke mig, men er normalvis velsignet med en datter der bare sover om natten :D Hun ligger på sofaen og ser tegnefilm. Hun er meget varm og lidt utilpas, men stadig glad og smilende :) Og så syntes hun udsigten til en dag hjemme, hvor man bare skal det man lige har lyst og overskud til, lyder helt fantastisk :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Skal snart have Isaac i tøjet og så i børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Jeg vil til at finde noget morgenmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Prøver at komme igennem til kommunen, men det er noget af et projekt :lol <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 venter på malingen tørre, så jeg kan give det en omgang mere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Sidder (endelig!) på BK, mens Anna leger med farmor og far :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2012 Drikker thai te (Hvorfor har jeg først opdaget den gude drik i dag!!!) og overvejer at se de unge mødre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Ligger på sofaen og ser tegnefilm med smuksakken.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 har lige været ude med hunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Venter på nyhederne kl 12, for har lige læst på teksttv, at der er en krig i Korea under opsejling. Håber bare det er tomme rygter, og dumme trusler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Putter i lænestolen med tæppe og computer.. efter en tur ved lægen viste jeg har en ordentlig omgang Bronkitis igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Er syg.. ØV, gider ikke mere sygdom... Men så må den stå på te og sofa i dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Putter i lænestolen med tæppe og computer.. efter en tur ved lægen viste jeg har en ordentlig omgang Bronkitis igen :( Er syg.. ØV, gider ikke mere sygdom... Men så må den stå på te og sofa i dag :biglove God bedring til jer begge :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2012 Har lige pudset vinduer inde og ude, hader det!! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites