Besvaret October 12, 2012 Er på vej hjem fra skadestuen. Suk. Skal endelig opereres så. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 har lige været ude og gå en halv time med hunni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Ser Disney sjov med Tilde og er spændt på, hvordan første nat uden sut kommer til at gå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Har lige danset vilde danse sammen med guldklumpen, veninden og manden... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 har lige været ude og gå en halv time med hunni Uden at falde :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Ser Disney sjov med Tilde og er spændt på, hvordan første nat uden sut kommer til at gå :) Skide godt, krydser fingre for det :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Uden at falde :whistling jeps, men jeg var også bedre til at kigge, hvor jeg gik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 ser nu vild med dans, fordi jeg venter på Live fra bremen. Men synes altså Christiane virker så kunstig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Skide godt, krydser fingre for det :balloons Tak - hun lagde sig ned og sov uden at nævne sutten og sover nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2012 Tænker at den som fisen lugte kan, det må være fisens ejermand :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Kører ude i det blå med manden <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 lytter til genudsendelsen af Mads og monopolet, da jeg faldt i søvn igen, mens det kørte i radioen, og der var en problemstilling, som jeg gerne vil høre deres svar på. Nemlig den med manden som havde været sammen med sin kones søster og, at de engang i mellem så hinanden i smug. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 lytter til genudsendelsen af Mads og monopolet, da jeg faldt i søvn igen, mens det kørte i radioen, og der var en problemstilling, som jeg gerne vil høre deres svar på. Nemlig den med manden som havde været sammen med sin kones søster og, at de engang i mellem så hinanden i smug. WHAT, hvad var svaret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Ligger stadig i sengen med influenza Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Ligger på sofaen med dyne og har kvalme <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Ligger på sofaen og er syg :( baaah har ondt af mig selv max. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Ser "Taken"... super fed film.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Ser "Taken"... super fed film.... Og lidt klam synes jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Og lidt klam synes jeg Klam? Altså det er klamt der findes mennesker MED børn - dr kan finde på og gøre sådan ved andres børn... de jo syge i hovedet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2012 Klam? Altså det er klamt der findes mennesker MED børn - dr kan finde på og gøre sådan ved andres børn... de jo syge i hovedet! Virkelige syge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Er sulten og har lyst til brunch. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Er blevet vækket af manden der hører "Dicow". Frygtelig kvinde. Arrrgh. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Prøver at tage mig sammen til at svinge støvsugeren og rydde en sti.. Får en veninde til frokost og kaffe og skulle egentlig også liiiige bage en kage, men synes godt nok at sofaen trækker lidt mere idag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2012 Er blevet vækket af manden der hører "Dicow". Frygtelig kvinde. Arrrgh. ej stinna, hun er sku da god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites