Besvaret October 8, 2012 Burde gå ud og få lidt mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Nyder 1. barselsdag med Go'morgen Danmark, en kop te og tæppe i sofaen :) Den er noget særligt synes jeg - NYD den :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Spiser frokost og prøver på at vælge eksamens opgave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 kigger på opskrifter på kylling i cola :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Hygger med Camille og lidt tv.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Spiser druer og læser. Har en øv dag, så passer lige lidt på mig selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 jeg ser da selvfølgelig Beverly Hills Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Sidder og hygger med en træt Tilde inden hun skal til gymnastik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Nyder lidt Kamilla tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 er ved at lave aftensmad, cola i kylling, men må indrømme og er noget skeptisk over konceptet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Har lige været på min crosstrainer for første gang. Og har virkelig en dårlig kondi kan jeg konstatere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2012 Ligger på sofaen med møg ondt i lænden og mens smerter :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 er lige kommet hjem fra en jobsamtale. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 er lige kommet hjem fra en jobsamtale. Hvornår får du svar? :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Laver ikke en dyt lige nu :) Men vil snart lave en kop te og skrue op for varmen, for her er pisse koldt :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Har lige hentet begge børn som nu stener med bøger i dobbeltsengen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Hvornår får du svar? :goodluck senest torsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 senest torsdag :) Spændende - krydser for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Spændende - krydser for dig :) altså selvfølgelig vil jeg gerne have jobbet, men det er den første jobsamtale efter jeg er blevet assistent, så hvis jeg ikke får det er det også okay :) Men havde en god kommunikation med dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Kæmper med eksamens opgaven... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Prøver at finde en jakke der ikke koster en formue og som jeg kan være i :rolleyes Et temmelig stort projekt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites