Besvaret October 5, 2012 burde lave en masse, men sidder og griner over denne: og ja den kræver nok en forkærlighed for hunde og særligt samojeden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Står med det ene ben på sygehus. Karo er dårlig. Har lyst til at :puke og så lige lidt mere :puke :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Raser over at min x har lavet en fb profil til Freja på 9. UDEN. At spørge mig om det er ok. Synes bare ikke det er ok!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 ser husk lige tandbørsten Vinnus det kræver vist en snak med ex´en Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Er indlagt med Karo-musen. Vi slap ikke :( Er træt med træt på.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 ser husk lige tandbørsten Vinnus det kræver vist en snak med ex´en Det gør det, men han er bare slet ikke voksen, for han ser det ikke som et problem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Er indlagt med Karo-musen. Vi slap ikke :( Er træt med træt på.. Det er jeg ked af :( For pokker altså :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Er indlagt med Karo-musen. Vi slap ikke :( Er træt med træt på.. :kram for det trænger du vist til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Tak skal I have. Håber vi kan komme hjem i morgen, og at medicinen virker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Tak skal I have. Håber vi kan komme hjem i morgen, og at medicinen virker! Krydser :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Er indlagt med Karo-musen. Vi slap ikke :( Er træt med træt på.. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Er indlagt med Karo-musen. Vi slap ikke :( Er træt med træt på.. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Ligger vågen i en seng hjemme ved min mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Ligger vågen i en seng hjemme ved min mor. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Overvejer om man helt selv kan tage ud at kigge brudekjole? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Overvejer om man helt selv kan tage ud at kigge brudekjole? Det kan man vel sagtens, hvis det er det man har lyst til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Det kan man vel sagtens, hvis det er det man har lyst til :) Jeg droppede det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Har lavet træstammer/romkugler.. imens veninden var faldt i søvn på min sofa.... :) Nu vil jeg kører om til hende med et par flasker vin - så hun kan servere noget godt for sine gæster i aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 har gang i den helt store tøjvask :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Er ved at lave aftensmaden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Ligger på sofaen med halsbetændelse. Manden ligger i sengen med influenza. Så vi er bare ynkelige. Yngstemanden holder weekend hos mormor og morfar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Ser Matador sammen med familien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Ser tv med en kat på skødet og prøver på at strikke samtidig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Venter stadig på manden... de er pt. nået til Kolding... Har imens støvsuget.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Burde gå i seng, men kigger på rejser i vinterferien væk fra DK Del dette indlæg Link to post Share on other sites