Besvaret October 2, 2012 Er alene hjemme og Theo sover sødt. Har gjort klar til Kanal 4-hygge med stearinlys og en kop the :) Havde da helt glemt det :loveshower Perfekt afslutning på dagen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Havde da helt glemt det :loveshower Perfekt afslutning på dagen.. Jaaa... Elsker tirsdage :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 jeg har lige bestilt fremkaldelse af mandens familie til anevæggen. Og derefter gået med hunden og nu ser jeg den store bagedyst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Har aflagt pizzapusheren et visit og sidder nu på sofaen med benene smækket op og ser Den Store Bagedyst, mens der spises pizza :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Leder efter flere timer i døgnet.... Suk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Leder efter flere timer i døgnet.... Suk! Hvis du finder dem, må du gerne lade mig få mere at vide! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Skal sende manden afsted til München om lidt.... - Så afsted mod Nyborg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Nøj, det har altid været min skræk fordi vi bor på 4. :unsure Men det er heldigvis aldrig sket. Skete der noget med Maliva? Ikke det fjerneste udover chokket. Jeg er derimod noget blå og gul og ømsindet i dsg :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 ej jeg er helt vild sliksulten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Sidder og nyder stilheden (og en café latte), inden madlavningen skal begynde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 glor ud af vinduet på et voldsomt regnvejr, og priser mig lykkelig for, at vi fik lavet vores kælder i sin tid, for vi har ikke længere problemer med vand indenfor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Er på vej hjem fra job. Er vildt træt, men skal have pakket mindst én flyttekasse + jeg skal til stripfitness i aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Skal hente min hund hos dyrlaegen efter hun er blevet steriliseret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Sidder hos min dejlige svigerinde i kbh :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 er netop færdig med aftensmaden, så nu skal jeg have rettet min projektbeskrivelse til - så den bliver klar til aflevering fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Ser 'swinger wifes' :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Ligger i min seng og vil sove... Godnat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Redigere graviditets billeder af min smukke svigerinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Prøver på at tage mig sammen til at stå op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Er på vej til job. Er træt og gider virkelig ikke at vi skal have bodyage test i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Skal snart afleverer Tilde i børnehave og så skal jeg passe min nevø :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 har lige været ude og gå med hunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Overvejer hvad jeg skal spise! Del dette indlæg Link to post Share on other sites