Besvaret September 23, 2012 Vil snart gå i bad og blive klar til dagens fødselsdag, som jeg bare IKKE gider til :rolleyes <_< Arrgghhh håber der er kage i det mindste :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Er lige kommet hjem og har smidt mig på sofaen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Glæder mig forbrydelsen 3 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Ser Forbrydelsen 3 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 er lige startet med at se forbrydelsen, og indenda ordnet billeder af mine bedsteforældre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Har lige spist aftensmad og ser nu columbo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Ligger i sengen og ser film :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Venter på der kommer x kærester på TV2... Hygger mig med at have ½ års fødselsdag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Prøver at opveje fordele og ulemper ved at have en kat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Prøver at opveje fordele og ulemper ved at have en kat... Fordele det er skønt og have dyr ;) Ulemper det koster specielt hvis de bliver syge. Fældning og kattebakken ;) Her vejer fordelen mest så har 5 katte ( heldigvis er de stort set aldrig ved dr dyr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Har rendt i pendulfart op og ned af trapperne til en ikke-sovende Karoline. Nu har jeg givet op, og har lagt mig ved siden af- så er der ikke så langt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Ser Avengers med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Fordele det er skønt og have dyr ;) Ulemper det koster specielt hvis de bliver syge. Fældning og kattebakken ;) Her vejer fordelen mest så har 5 katte ( heldigvis er de stort set aldrig ved dr dyr ;) HVis vi skal have kat, skal vi have en indekat, som skal lære at gå en snor. Er det realistisk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 HVis vi skal have kat, skal vi have en indekat, som skal lære at gå en snor. Er det realistisk? Jeg vil sige det kommer an på hvor du bor.. Bor du i lejlighed på 4 sal, i byen, så ja :) Hvis du bor på landet, eller et andet sted hvor du gerne vil ha døre og vinduer åben om sommeren, så nej ;) Jeg er selv i den sidste post, og mine katte kommer og går som det passer dem :) og det bedste af alt.. jeg slipper for kattebakke indenfor :yay På nær lige nu, hvor jeg har killinger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 HVis vi skal have kat, skal vi have en indekat, som skal lære at gå en snor. Er det realistisk? Hvis man skal have indekat er det bedst at holde den 100 procent inde så den ikke finder ud af at der er noget udenfor hvis det giver mening ;) man kan også tænke lidt over racen da nogle racer kræver mere ude liv end andre hvor Foreksempel perseren er avlet til at ligge på en hylde og være pæn eller på skødet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Hmmm det er en ups'er kat vi er blevet tilbudt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Har smidt mig på sofaen med møg ondt i bækkenet :( Det holdt hårdt, at sidde hos JM og vente i 2 timer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Har smidt mig på sofaen med møg ondt i bækkenet :( Det holdt hårdt, at sidde hos JM og vente i 2 timer <_< Lortesystem! :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Lortesystem! :kram :kram Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Ser medical night Samme her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites