Besvaret September 11, 2012 Hygger lidt inden BH aflevering :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Kigger på sovende baby og sovende stor pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Slapper lidt af :) Endelig sover lillepigen bare lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Keder mig, så sidder bare og venter på at klokken bliver nok til at man kan begynde at lave aftensmad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Sidder i toget hjem fra arbejde efter en lang dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ser film med manden, men den er sgu lidt kedelig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Burde læse til timerne i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ser film med manden, men den er sgu lidt kedelig :rolleyes :D Så dril ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 :D Så dril ham :D Han er så optaget, at han intet hører :rolleyes Han blev dog lidt sur, da jeg stak en finger i øret på ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Han er så optaget, at han intet hører :rolleyes Han blev dog lidt sur, da jeg stak en finger i øret på ham :D :D :D Hvor er han kedelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 :D :D Hvor er han kedelig Meget kedelig og fuldstændig uden humor :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Må hellere få vækket mændene og derefter komme i tøjet og klaret madpakker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Ser Go'morgen Danmark, drikker kaffe og prøver at tage mig sammen til at køre på arbejde. Gider ikke når det regner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Har forlæsning... Hvilket jeg ikke helt kan samle mig om i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Ligger på sofaen og flyder, selv om alt tørre tøjet står ved siden af mig og griner. Hvorfor kan det ikke bare lægge sig selv sammen og på plads. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Sidder ved lægen og venter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Kan ikke sove, fordi der ligger en mandsperson ved siden af og trækker kæmpe torsk i land <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Har lige købt årets vinterjakke, sat ned med 1876 kr. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Er på vej til arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Har sorteret i Tildes tøj og ryddet ud i et par skuffer i soveværelset - og nu skal jeg gøre mig selv klar til, at aflevere Tilde i børnehave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Vi venter på at vi kan komme til at hænge vasketøjet op og det andet i tørretumbler, så vi kan komme afsted ind til biblioteket, for at hente en stak bøger til mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Forsøger at holde mig vågen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Sidder og Hører Woki mitt deim Popo på Youtube :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites