Besvaret August 22, 2012 Er lige kommet hjem fra hyggeligt cafe besøg med veninde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Sidder og spiser frugt og ser jungledyret hugo med Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Skriver indkøbsseddel og overvejer hvad vi skal servere til frokost på fredag, nu hvor vi får besøg. Samt hvilken kage jeg skal bage til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Laver absolut ingenting og hviler mine meget ømme fødder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 På vej hjem fra forhandler seminar i Roskilde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Er lige kommet hjem fra strip fitness :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Ser film... Overvejer dog at få ryddet op og taget noget af opvasken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Er lige kommet hjem fra strip fitness :rolleyes Var det ikke sjovt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Ligger i sengen og er bare så forarget over Vollsmose sagen ( ser nyheder) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Vi holder kæresteaften og ligger derfor i soveværelset og ser film :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Er liiiidt træt af nyhedshelikoptorer!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Er liiiidt træt af nyhedshelikoptorer!! Du er ikke den eneste.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Ligger i sengen og sender positive tænker til min veninde der er ved at føde.. Er lidt misundelig og samtidig glad for det ikke er mig.. Skægt som ens følelser kan være, fordi bliver skruk ved tanken men skal nu ikke have en mere ikke endnu i hvert fald... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Tænker på hvor stor straffen for at bortføre Mylionas Camille er? God damn, hun er lækker! :biglove :whistling (næh, jeg er da slet ikke skruk nu :whistling ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Kan ikke falde i søvn igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Kan ikke falde i søvn igen Håber du har fået et par tomer mere :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Var det ikke sjovt :balloons Jo det var vildt sjovt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Håber du har fået et par tomer mere :balloons Ganske ganske lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Er sur over at toget er forsinket, så jeg ikke kan nå bussen videre. Fuu.. Nå, men så må Baresso være min ven, når jeg engang når til Odense.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Ser Go' morgen med en kop kaffe inden jeg skal have klaret resten af opvasken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Overvejer om jeg skal sorterer ud i Tildes tøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites