Besvaret August 18, 2012 Venter på at grillen er klar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Sidder på Ericas værelse. Hun sover, så kunne egentlig gå ud, men synes det er meget hyggelig at sidde og lytte til hendes vejrtrækning :) Åh det kender jeg godt :7himmel De er så dejlig fredfyldte når de sover :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Slapper af i sengen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Drikker kaffe, kæmper med en gigant hovedpine... Er det varmen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Åh det kender jeg godt :7himmel De er så dejlig fredfyldte når de sover :biglove Hvem elsker ikke børn når de sover :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Slapper af på sofaen, med en sovende Caroline i armene :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Kæmper IGEN med min computer :box Denne gang, fordi jeg ikke har været online i månedsvis, og der derfor er en milliard opdateringer til en milliard programmer... Men NU kunne jeg altså ikke vente mere... Man har vel savnet internettet ikke :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Nyder afslutningen på en perfekt dag :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Er det varmen :balloons Desværre ja - kan slet ikke holde den ud. Og har jeg igen her til aften haft nogle jag i lysken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 jeg har lagt mig på en madras ude på terrassen, ligger nu og nyder vejret i skyggen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Er på vej hjem fra arbejde efter en dag med 4 timers overarbejde. NU kan jeg bare ikke mere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Har lige taget første prik gonal-f Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Sidder på terrassen hos svigerforældrene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Ser "I didn´t know I was pregnant" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Venter på at tøserne kommer hjem fra deres tur i sverige! Har det mega dårligt.. Er nok kommet til at tage for mange smertestillende igår og i det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Ser "I didn´t know I was pregnant" :ditto Synes det er noget mærkeligt noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Skal i bad så jeg kan komme på arbejde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Skal snart til at afleverer dig i vuggeren og så i skole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Ligger i sengen, den sidste uge af vores fælles ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Har det dårligt :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 :kram2 Tak :) Det er bare ikke sjovt at aflevere et grædende barn i vuggestue :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites