Besvaret August 17, 2012 Har pakket tøj til ungerne + tegne ting. Nu venter pigerne bare på at komme afsted til Pippi-land med deres mormor og morfar! Glæder mig bare til at sove! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Er på vej til introfest :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Strikker mens N ser Disney sjov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Ser Disney Show med smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 ser thrilleren på dr2 med Johnny Deep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Overvejer om jeg skulle rydde op i stuen eller ordne køkkenet - intet af det lokker dog... Måske skulle man finde sin seng tidligt i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Er lige kommet hjem fra en spontan tur i Ikea med mand, veninde og lækkermås... Og vel hjemme - holder naboens yngste søn fest ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Er ved at gøre klar til at holde fødselsdag for hele familien i morgen :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Ligger neglelak... Mangler lige topcoat på venstre hånd, men de skal lige være tørre først Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Burde sove, men kan ikke <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Er lige vågnet og burde gå op i bad, inden arbejdet går løs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Har lige været til fælles morgenmad, her på kollegiet hvor vi bor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Efter at have KÆMPET med min ÅNDSSVAGE computer i MÅNEDER, og især igår.. fandt jeg endelig i dag ( :blush ) en knap, der fortalte mig at Norton blokerede for kommunikation, med mine forældres trådløse forbindelse :prik Så nu er det afinstalleret.. og VUPTI.. Her er jeg.. på nettet igen :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Efter at have KÆMPET med min ÅNDSSVAGE computer i MÅNEDER, og især igår.. fandt jeg endelig i dag ( :blush ) en knap, der fortalte mig at Norton blokerede for kommunikation, med mine forældres trådløse forbindelse :prik Så nu er det afinstalleret.. og VUPTI.. Her er jeg.. på nettet igen :lol Norton er roden til alt ondt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Har kommet til at sælge vores sofabord sådan lidt spontant på en genbrugsside på FB, og nu panikker jeg lidt, for så har vi ingen borde at spise ved. Fordi for et par måneder siden smed jeg vores sofabord ud.. Ups Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Sidder på et tæppe udenfor og hygger med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Er lige kommet hjem fra stranden. Lækkermås nåede loge til det punkt hvor trætheden tog over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Det samme vi gør, hver lørdag. Rydder op og gør lejligheden ren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Putter under et tæppe med nyindkøbt sæson af Desperate Housewifes! Er TRÆT men gider ikke sove, så håber at lillemand og storemand kan få en god lang lur, så jeg kan ligge og stene og slappe af :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Drikker kaffe, kæmper med en gigant hovedpine... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Sidder på Ericas værelse. Hun sover, så kunne egentlig gå ud, men synes det er meget hyggelig at sidde og lytte til hendes vejrtrækning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites