Besvaret August 15, 2012 Har lige været i bad. Det var hårdt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Burde rydde op på kontoret, men computeren er meget mere spændende... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Hva så? :kram2 Manden var bare træls :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Skal vi finde aviserne frem :balloons Ja det kunne godt blive nødvendigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Overvejer om jeg skal få opdateret min graviditetstråd efter dagens scanning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Overvejer om jeg skal få opdateret min graviditetstråd efter dagens scanning :) Wwwweeeeaaaahhhh ved i køn :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Manden var bare træls :rolleyes Det er deså tit, det må du snart have lært at leve med AAAAARRRRGGGGHHHH Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Wwwweeeeaaaahhhh ved i køn :whistling Nej baby var desværre ikke samarbejdsvillig, så hun turde ikke komme med et bud <_< :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Det er deså tit, det må du snart have lært at leve med AAAAARRRRGGGGHHHH Jeg prøver, men han er bare ekstra træls for tiden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 sidder og køler lidt i skyggen, og mangler nu kun meget lidt af fliserne på terrassen, så har jeg renset den, og fjernet alt mos og græs mellem dem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Ompakker julepynt så det kan komme op på svigerfars loft :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Ser tv, spiser mandler og begynder at "frygte" i morgen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Er gået under dynen! Er helt færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Jubler over manden har bestilt ferie... Tyrkiet om 3 uger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 ligger i soveværelset og ser dr2, om et eller andet folkefærd, som kun ser deres partner 2 timer om natten, det ville jeg ikke kunne leve med... Jubler over manden har bestilt ferie... Tyrkiet om 3 uger :loveshower nice Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Jubler over manden har bestilt ferie... Tyrkiet om 3 uger :loveshower Hvor lækkert :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Ligger i min seng, er bombet. Og er spændt på hvor mange gange Gry har tænkt sig at spise i nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Er ved at spise natmad :blush Men de nachos er nu rigtig gode! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Er ved at spise natmad :blush Men de nachos er nu rigtig gode! ;) Vi magler SÅ meget en smiley der savler! Hvor kan man sende manden ud efter nachos kl. 1 om natten? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2012 Ser Dags Dato om fedme-fetish. Syret!!! :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2012 Ser Dags Dato om fedme-fetish. Syret!!! :huh Lyder godt nok underligt :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2012 Vi slapper af, efter at have ordnet Isaac's værelse i dag. Ryddet op, pakket væk og ordnet nye wall stickers på hans væg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2012 Ser Dags Dato om fedme-fetish. Syret!!! :huh Så det også sammen med mand og veninde... og vi sad alle med kæberne på gulvet!!!... Vildt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Er ved at gøre klar til en omgang rengøring :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites