Besvaret August 14, 2012 D. 8. september kl. 20 begynder de at sende Matador igen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Leder efter grå hår - er sikker på at jeg er ved at få nogle :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Er lidt nede... Har dumpet den skriftlige :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Er blevet færdig med at male skur :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Venter på at pizzamanden kommer med indbagt pizza :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 HAr lige spist 2 ostemadder, og vil snart ud og tage billeder af et par ting der skal sælges. Er i gang med at rydde op og rydde ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Er lidt nede... Har dumpet den skriftlige :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Sidder med benene oppe og er lidt muggen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Sidder med benene oppe og er lidt muggen <_< Hva så? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Er lidt nede... Har dumpet den skriftlige Hvad betyder kan du gå om uden det kommer til at gøre noget for din uddannelse? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 HAr lige spist 2 ostemadder, og vil snart ud og tage billeder af et par ting der skal sælges. Er i gang med at rydde op og rydde ud! Ihhh vi trænger også til at få ryddet ud :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Sidder med benene oppe og er lidt muggen <_< Skal vi finde aviserne frem :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Hvad betyder kan du gå om uden det kommer til at gøre noget for din uddannelse? Det betyder at jeg skal tage den om til oktober - for den skal være bestået inden jeg kan forsvare min bachelor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Ihhh vi trænger også til at få ryddet ud :balloons Det gør vi også her <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Det betyder at jeg skal tage den om til oktober - for den skal være bestået inden jeg kan forsvare min bachelor Ok, sikke noget lort så <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Ok, sikke noget lort så <_< Ja, det er ikke fantastisk. Men jeg tager det med oprejst pande og må sætte mig for at finde ud af hvad jeg skal have læst op på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Ihhh vi trænger også til at få ryddet ud :balloons Så kom i gang ;) Derskal jo være plads til alt det du købertil baby :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2012 Skal hænge vasketøj op, så i bad og endelig i seng i rent sengetøj, som manden er ved at ligge på :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 ligger og skumler lidt over naboen, som startede med at klippe hæk med en motorsav kl 7.15. Ja du læste rigtig 7.15. Nu er de endelig færdig, men står i hver sin ende af haven og snakker (læs råber) pænt belastende, når man gerne vil sove, og har været i aftenvagt og først kom i seng kl 1 i nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Næsten lige vågnet - Isaac er på ferie ved sin far, så her er helt stille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Er "tømmermændsbelagt" i dag. Vi hentede vores "nye" bil i går efter et uheld med Merceren og vi var først hjemme kl. 2.15 :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Spiser frokost inden jeg skal afsted til en tiltrængt tur hos kosmetologen, hvor den står på et par timer forkælelse :balloon Så håber jeg også der hjælper på, at jeg kan holde ud, at være i min syge krop :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Er næsten lige kommet hjem fra første møde i mødregruppen. Nu sover Tobias i barnevognen og jeg ligger på sofaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2012 Nyder livet i haven, sammen med pigerne som jeg har hentet tidligt i dag. Er lettere forundret over hvor TRÆT TRÆT TRÆÆÆT jeg er, trods jeg kun har haft en skoledag på 3,5 time! Men sådan er det vel når man ikke har gået i skole i mange år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites