Besvaret July 31, 2012 Sidder og nyder endnu en dag på jobbet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Prøver at nyde min sidste feriedag inden arbejdet kalder igen imorgen... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har det meget meget underligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har det meget meget underligt. Hvordan det? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Sidder på Bk og venter på at manden kommer hjem og det bliver tid til jordemoder.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Vi har lige været på museum i Ladby, Ig nu er de andre på vej for bade ved Nordstranden i Kerteminde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har det meget meget underligt. Hvad er der los søde? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har lige fået gang i min nye iPhone. Tak til det fjols, der stjal den gamle! :angry :klap :prik :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Nyder at ligge på maven :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Prøver at bestemme mig for om jeg skal spise mens jeg er svedig efter træning, eller om jeg skal gå i bad inden jeg laver mad... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Nyder at ligge på maven :yay :P Arghhh her er det nu fuldkommen umuligt at ligge på maven, har indtil for få uger siden kunne klare en lidt skrå version med hjælp fra puder, men nu er det slut. Hold op hvor jeg savner det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Er ved at finde ud af hvor jeg skal spise brunch med manden efter jordemoderbesøg i morgen. Uh elsker at han har ferie. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 liggr i sengen, burde sove, men ser mig og min lillebror og storsmuglerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Hvordan det? :kram2 Hvad er der los søde? :kram Har opdateret min tråd... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har opdateret min tråd... Big kisses sweety :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Hvorfor sætter man sig til at se Insidious lige inden man skal sove? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har det dårligt, og kan ikke komme igennem til vagtlægen :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har det dårligt, og kan ikke komme igennem til vagtlægen :boo Kom endelig igennem og selvfølgelig vil de jo gerne se på mig. Problemet er bare at det er i Odense og jeg kender ingen, der kan hjælpe mig med at komme derind. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2012 Har det dårligt, og kan ikke komme igennem til vagtlægen :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Var så glad for at ikke at have kastet op i syv timer, at jeg straks gik igang med at lave aftensmad, proppede mig med mad... og gik ud og kastede op igen. Øv øv øv <_< Gider ikke mere sygdom nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Burde snart se at få mig gjort færdig, så jeg kan komme ud på sygehuset og få taget blodprøver og til massage bagefter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Har det dårligt, og kan ikke komme igennem til vagtlægen :boo Du er da noget uheldig. Synes tit du skriver der er noget galt? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites