Besvaret July 29, 2012 Burde lave en masse husligt, men slapper bare af i stedet :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Sidder i sofaen, nyder et afbræk i campingferien. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Har fået stavlet mig op i sofaen med computeren. Surfer BK og ser Matador. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Kan ikke finde ud,af hvad jeg har lyst til til aftensmad. Så grubler en del over det mens jeg savner pigerne helt vildt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Kan ikke finde ud,af hvad jeg har lyst til til aftensmad. Så grubler en del over det mens jeg savner pigerne helt vildt Håber du har spist nu :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Vil snart i seng og så se lidt Oal bold = mandekroppe= fantastisk drømme. Tro i ikke på den :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Vil snart i seng og så se lidt Oal bold = mandekroppe= fantastisk drømme. Tro i ikke på den :balloons Jo, vi gør da :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Prøver at holde mig vågen til herrehåndbold, så jeg sidder og sorterer billeder af Filippa fra de sidste 3 måneder - hun kommer ikke til at mangle billeder af sig selv ;) (hurra for digitalkamera!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Prøver at holde mig vågen til herrehåndbold, så jeg sidder og sorterer billeder af Filippa fra de sidste 3 måneder - hun kommer ikke til at mangle billeder af sig selv ;) (hurra for digitalkamera!) Du vil også have fantastiske drømme :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Godnat, jeg glæder mig til en fntastik drøm om lækre mande :whistling Ben :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Godnat, jeg glæder mig til en fntastik drøm om lækre mande :whistling Ben :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Tuder over en film jeg har set mange gange før - homonerne kører vist på højtryk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Håber du har spist nu :balloons Jo fik da en enkelt bolle.. Kunne bare ikke få andet ned. En dag mindre til pigerne kommer hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Jo fik da en enkelt bolle.. Kunne bare ikke få andet ned. En dag mindre til pigerne kommer hjem. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Er på vej til Kerteminde :D på ferie hos min elskede svigermor <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Er på vej til Kerteminde :D på ferie hos min elskede svigermor <3 God ferie :) hvordan går det med ryggen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Ser OL millitary på Dr2 og prøver at finde ud af hvad min krop har gang i....!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Hviler i min seng. Er træt og lidt vag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 hidser mig mere og mere op over politikken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 hidser mig mere og mere op over politikken... Pas på blodtrykket smukke :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Pas på blodtrykket smukke :kram2 jo tak men nu må de skisme styre sig.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 jo tak men nu må de skisme styre sig.... I know! Men derfor skal du passe på dig selv alligevel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites