Besvaret July 28, 2012 Lige vågnet efter en frygtelig drøm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Ligger og bobler i sengen med manden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 sidder bare og glor ud i luften, er helt tom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Med 5 uger til dåben, overvejer jeg om vi snart skal have styr på noget... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Med 5 uger til dåben, overvejer jeg om vi snart skal have styr på noget... :rolleyes Det er måske en god ide :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Er ved at gøre Tilde klar til at skulle overnatte hos mine forældre, så manden og jeg kan fejre 5 års bryllupsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Er ved at gøre Tilde klar til at skulle overnatte hos mine forældre, så manden og jeg kan fejre 5 års bryllupsdag :loveshower Tillykke :balloons Både med bryllupsdagen, men også med at Tilde sover ude= søvn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Voldhygger August sidder og ser Ninjagofilm på Ipadden og jeg sidder med den anden er på BK. Og vi sidder under et tæppe i sofaenog har sugerør i colaen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Har en sovende baby, med maven fyldt af mælk liggende på min arm. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Er ved at gøre Tilde klar til at skulle overnatte hos mine forældre, så manden og jeg kan fejre 5 års bryllupsdag :loveshower Tillykke med bryllupsdagen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Er på vej til Herning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Er på vej til Herning :loveshower Til fødselsdag :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Har taget flugten fra sommerhuset hvor der nu nærmest er skybrud. Det bliver nu dejligt at komme hjem til sin egen seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Er ved at gøre Tilde klar til at skulle overnatte hos mine forældre, så manden og jeg kan fejre 5 års bryllupsdag :loveshower Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Sidder ved mine forældre og æder saltstænger i stor stil! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Ligger bare og ser lidt tv. Burde lave en masse, men har haft smerter i maven idag så tror jeg bliver på sofaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Nyder at være hjemme igen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Ligger og daser på sofaen efter en skøn tur til Graceland med min far og hans kone, min bror, svigerinde og min allerskønnesfe forlovede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 jeg ligger i sengen og ser highlights fra OL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Laver hjemmebagte morgenboller - der er intet bedre end hjemmebag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Er lige stået op, overvejer at tage på marked på Ingerslevs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Overvejer om det er tid til at stå op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Ser ol, er på BK og prøver tage mig sammen til at få handlet og ryddet lidt op, men det er jo søndag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Bobler i sengen. Har åbenbart sovet til kl 12 i dag, så håber virkelig at jeg kan sove i aften <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites