Besvaret July 18, 2012 Jeg have fodret Tilde af og så have gjort lidt rent, inden vi får besøg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 God bedring :kram Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Jeg har været i bad og prøver nu på at ligge neglelak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Venter på én skal komme og hente noget tøj... og så er jeg ellers igang med lidt oprydning, planlægning mv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Skal snart have Isaac i tøjet, for vi skal på Jensens til frokost med Michael :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Har fået manden til at hente franskbrød til mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Ser film med mine mænder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Har lige lavet kaffe efter at have puttet Isaac Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Ligger i sengen og ser Bubber som glor på en penis :balloons :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2012 Er sur på kæresten, som har sammenlignet mig med en bil :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Er på vej i toget til Aalborg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Skal til at have morgenmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 er lige stået op efter en nattevagt, skal vist ind og sove igen lidt senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Hygger med Tilde og leder efter tøj på nettet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Sidder og hygger imen regnen slår på vinduet :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Hygger med Tilde og leder efter tøj på nettet :) Hvem skal have tøj? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Ligger i sengen og ser Matador og lytter på det tordner. Er ikke så god til torden når jeg er alene hjemme :( Og synes bragede er noget høje :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Hvem skal have tøj? :balloons Tilde, så prøver at finde nogle tøjpakker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2012 Sidder på BK og prøver at tage mig sammen til at få støvsuget... hunden snorker og vi har huset helt for os selv, før første gang siden i Fredags... så jeg nyder også freden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites