Besvaret July 5, 2012 Venter på Maliva er klar til lur. Er hun stadig en vildbasse om 10 min. Så tager vi overtøj på og går på legepladsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Er ved at bage brownies :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Scanner mit eksamensbevis ind, så jeg har det på computeren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Nyder livet og sommeren. Hvor heldigt er det lige at det har været det skønneste sommervejr både i går og i dag, når nu vi skal holde sommerferie herhjemme? Haven er omdannet til et mindre sydlandsk ferieparadis - okay......måske ikke helt, men vi har et stort og et lille badebassin, hængekøje, hængesofa, trampolin, stor sandkasse, jordbærplanter med tonsvis af jordbær, melon og ananas - og ikke mindst 3 glade trunter; de 2 store løbende rundt med jordbær- og melonsaft samt smeltet is over hele kroppen, totalt sol-tørret hår, badedragter og vandballoner :loveshower Så er der vores mindste trunte, som ligger i skyggen sammen med en af os, kravler lidt rundt i stuen eller sidder i klapvognen og gumler jordbær og melon så det er en lyst :loveshower Så bliver livet altså ikke bedre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Har lige støvsuget, vasket gulv og tørret støv af, mens Tobias sover ude i barnevognen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Tænker om det ikke er længe siden vi har set Pilaj herinde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Finder inspiration til vores kommende hus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Tænker om det ikke er længe siden vi har set Pilaj herinde? Jo nu du siger det :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Tænker om det ikke er længe siden vi har set Pilaj herinde? Jo, det er det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Har lige købt chokoladebrune converse i Tyskland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Tænker om det ikke er længe siden vi har set Pilaj herinde? Det har du ret i Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Har lige købt chokoladebrune converse i Tyskland Cool desværre er min fod defekt til Converse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Vil knalde brikker, godnat :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Er lige kommet hjem efter hygge over på naboernes terrasse - med Ben & Jerry is, jordbær og mokaï :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Vil knalde brikker, godnat :balloons Det lød forkert i mine trætte ører. Haha. Sov godt du ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Øv. Er våd med våd på, hader virkelig regn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Overvejer, hvad jeg skal lave idag... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Burde gå i bad, men orker ikke at rejse mig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Syntes jeg kan blive ved med at spise i dag, men kan ikke overskue mad :rolleyes Så tror bare jeg vil hente en fe nederdel til min datter, så hendes weekend er reddet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Slapper af med en kop the til min ømme hals og prøver at overbevise mig selv om, at jeg da goooodt gider hænge vasketøj op og begynde på rengøringen... -_- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Har lige hentet 5 kg jordbær på den lokale jordbærgård Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2012 Kan ikke overskue det mere. :boo Reumatologisk Ambulatorium burde skride til helvede!! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites