Besvaret July 4, 2012 Samme her :blink Virkelig noget underligt noget :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Strikker lidt på min plaid. Det bliver jeg vist nødt til hvis den skal være færdig i dette årtusinde :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Ser singelliv :balloons Har lige konstateret at jeg lever et afstumpet liv :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Har lige konstateret at jeg lever et afstumpet liv :balloons Hvordan det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Hvordan det? Jeg har aldrig været til scoreguide, eller fået botox, eller købt stripper kostumer i USA. Du ved jeg har sgu ikke gjort de ting og har måske været lidt småkedelig :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Slukker fori aften, sov godt tøser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Slukker fori aften, sov godt tøser I lige måde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Slukker fori aften, sov godt tøser I lige måde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Putter i sengen og vil lige surfe færdig inden der skal læses et par sider i bogen om hende Natascha der var kidnappet i 8 år i Tyskland iden hun stak af fra ham der holdt hende fanget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Virkelig noget underligt noget :blink Meget og forstår slet ikke, at nogen kan leve sådan :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Skal til at pakke taske, også skal jeg vist på hovedet i seng! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Skal til at pakke taske, også skal jeg vist på hovedet i seng! Sov godt og håber alt går som du ønsker i morgen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Ser politiskolen og bæller danskvand <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Er højest effektiv. Klokken er kun lige blevet syv og jeg har allerede kastet op, ødelagt ostehøvlen og ødelagt osten. :balloon Det bli'r en goooooo dag idaaaaaag :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Meget og forstår slet ikke, at nogen kan leve sådan :blink Nej det må være lidt underligt af være kone nr 1, da han første gang kom hjem med en ny :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Ser tegnefilm med mindstemusen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Vil forsøge at sove lidt mere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Er højest effektiv. Klokken er kun lige blevet syv og jeg har allerede kastet op, ødelagt ostehøvlen og ødelagt osten. :balloon Det bli'r en goooooo dag idaaaaaag :whistling Så krydser jeg fingre for at det bliver en laaaaaang dag fordi du skal føde i dag (er det ikke okay at krydse fingre for det nu - jeg kan se du er 39+4 :)). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Så krydser jeg fingre for at det bliver en laaaaaang dag fordi du skal føde i dag (er det ikke okay at krydse fingre for det nu - jeg kan se du er 39+4 :)). Tak, det er BESTEMT okay at krydse fingre for! :kiss Ville passe fantastisk, hvis jeg gik i fødsel idag. Har endda lige fået en lur, så batterierne er ladet en smule op igen. Kom baby, kom! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Burde tage mig sammen til at få skiftet sengetøj over det hele, men sidder sgu lige så godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2012 Er på vej på arbejde - når jeg engang er færdig med det her opkast show.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites