Besvaret June 26, 2012 :boo lille Gry mus er faldet i søvn i mine arme af udmattelse efter at have grædt og grædt og grædt, øv. Tømte madkasser og mme kan hun absolut ikke lide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 slapper af og tror at jeg har styr på min eksamen, det fik jeg i hvertfald af vide, da jeg fremlagde for min veninde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Prøver at få sovet lidt, men tankerne kører rundt efter det trafikuheld :boo også selvom der ikke skete mere med mig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Prøver at få sovet lidt, men tankerne kører rundt efter det trafikuheld :boo også selvom der ikke skete mere med mig.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Sidder og sumper.. Burde få ryddet op og gå i bad, da jeg får en veninde på besøg kl. 10 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Ligger i teltet og venter på at få energi til at tage hjem, 2 dage før tid :( har haft syge børn (feber/opkast) i to dage, mand med MØB og nu er feberen på vej hos mig også :( det var den sommerferie :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Ligger i teltet og venter på at få energi til at tage hjem, 2 dage før tid :( har haft syge børn (feber/opkast) i to dage, mand med MØB og nu er feberen på vej hos mig også :( det var den sommerferie :( Øv total numse :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Deler nektarin med marsvinene... Jeg ELSKER nektarin, men ikke halvt så meget som mine små bæster gør :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Deler nektarin med marsvinene... Jeg ELSKER nektarin, men ikke halvt så meget som mine små bæster gør :biglove Hvordan gik din eksamen igår? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Ligger i teltet og venter på at få energi til at tage hjem, 2 dage før tid :( har haft syge børn (feber/opkast) i to dage, mand med MØB og nu er feberen på vej hos mig også :( det var den sommerferie :( God bedring og sikke en ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Hvordan gik din eksamen igår? Over alt forventning :loveshower Jeg holdt på lillemanden OG fik et 10-tal :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Ligger i teltet og venter på at få energi til at tage hjem, 2 dage før tid :( har haft syge børn (feber/opkast) i to dage, mand med MØB og nu er feberen på vej hos mig også :( det var den sommerferie :( Ej det er fandme ikke i orden :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Over alt forventning :loveshower Jeg holdt på lillemanden OG fik et 10-tal :loveshower Hjertelig tillykke det var flot :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Vil tage en pause og se NCIS :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Ligger i teltet og venter på at få energi til at tage hjem, 2 dage før tid :( har haft syge børn (feber/opkast) i to dage, mand med MØB og nu er feberen på vej hos mig også :( det var den sommerferie :( Øv! God bedring! :kram Er træt :zzz :ditto Hjertelig tillykke det var flot :balloons Takker :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Ser "De første dage" på TLC om en familie med tre børn, der får trillinger!!! :o Jeg må indrømme, at jeg er glad for, at jeg kun fik én :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 læser op på medicin mod depressioner og manier - virkning, og bivirkninger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Har lige været ude og gå tur med min lille dreng. Vi er stadig begge syge, så nu skal vi have os en lur :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Sidder og hidser mig op. Men det nytter ikke noget. Det er jo min egen skyld :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Sidder og hidser mig op. Men det nytter ikke noget. Det er jo min egen skyld :prik Hva så? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Er målløs over visse folk. Og håber på mødet i banken falder ud til vores fordel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 Undrer mig lidt over min grønthandlers priser: kirsebær står til 7 kr./100 g., men gav kun 35 kr. for 1 kg? Nå, men jeg skal da ikke brokke mig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites