Besvaret June 25, 2012 Har så ondt i mine knæ :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Har siddet i 2 timer nu, og overvejet at hente en Mars bar i køleskabet- nu kan det vist være ligemeget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Har siddet i 2 timer nu, og overvejet at hente en Mars bar i køleskabet- nu kan det vist være ligemeget :D Du er bare en af de langsommeste personer jeg kender, hvis det havde været her i huset havde vi spist den og var klar til en ny :whistling :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Vil ind og vække August trolden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Prøver at finde ud af hvordan jeg skal tilrettelægge dagen idag (hvornår jeg skal spise og sove for at være mest muligt frisk til eksamen...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Prøver at finde ud af hvordan jeg skal tilrettelægge dagen idag (hvornår jeg skal spise og sove for at være mest muligt frisk til eksamen...) :goodluck :goodluck Det bliver vel en større udfordring for dig end eksamen :badgirl :whistling :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Venter på at komme ind og få kørt endnu en strimmel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Spiser en rugbrød med tun.. Guf.. Overvejer at tage en lur om lidt - er helt smadret :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 er lige blevet færdig med min powerpointpræsentation Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Facebook er nede.. Nooooooooooooo.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 jeg laver ikke en skid, burde forberede til min eksamen, men orker det ikke... ØV Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Har lige hentet de sidste af venindens ting ved hendes ex mand.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Har lige hentet de sidste af venindens ting ved hendes ex mand.... Så dit brugernavn i oversigten, og fik voldsomt lyst til kakaomælk :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Så dit brugernavn i oversigten, og fik voldsomt lyst til kakaomælk :whistling Sorry - men det har ikke noget med kakao og gøre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Sorry - men det har ikke noget med kakao og gøre.. Nej, det var også Cocio jeg fik lyst til - Så det var vist bare mere en tanke-strøm :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Pudser næse for 117. gang i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 fejre min mand, som fylder år idag... har sat flag ud i krukken ved hoveddøren osv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Er lige kommet hjem fra diamant peeling. Det var SKØNT! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Venter på at skype med J :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Venter på at skype med J :7himmel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2012 Ligger for 3. aften i træk og kæmper for at få Gry til at sove. Blir bims. Del dette indlæg Link to post Share on other sites