Besvaret June 14, 2012 Er træt.. Er da gået HELT død nu :bed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Skal have noget at spise, men vi har intet jeg har lyst til :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Er på vej hjem efter at have besøgt smuksakken hos sin far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 har lige sendt manden ned og handle.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Forsøger at lege kreativ... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Er ved at trylle lidt med napoleonshatte :whistling Mums... Er det nemt at lave? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Er på vej hjem efter at have besøgt smuksakken hos sin far Hvordan går det med opgaven? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Flyder på sofaen og ser fjernsyn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 Mums... Er det nemt at lave? De er ganske nemme, dog havde jeg lidt problemer med mørdejen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2012 De er ganske nemme, dog havde jeg lidt problemer med mørdejen <_< Jeg ELSKER napoleonshatte. Vil du dele opskriften? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Hvordan går det med opgaven? Den blev afleveret til fristen, og så må vi se om den kan klare sig igennem. Tak for du spurgte til det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Har været vågen siden klokken 3, da jeg hoster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Er ved at få øjne, vi kiggede nemlig på ferie indtil kl 01.00 og jeg har nok været vågen hundrede gange i nat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Er træææt, Gry syntes hun skulle holde fest kl 3 i nat :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Jeg ELSKER napoleonshatte. Vil du dele opskriften? :) Ligger opskriften ind på bloggen idag eller imorgen. Ellers send lige en pm, så skal du få den idag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Den blev afleveret til fristen, og så må vi se om den kan klare sig igennem. Tak for du spurgte til det Dejligt det er overstået. Krydser fingre for et godt resultat :goodluck Og god bedring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Ligger opskriften ind på bloggen idag eller imorgen. Ellers send lige en pm, så skal du få den idag ;) Super tak :) Er der et link til din blog i din signatur? (er på fra mobilen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Er endelig begyndt at få det godt igen, så nu vil jeg hygge med min datter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Ligger og hviler mig lidt sammen med hunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Super tak :) Er der et link til din blog i din signatur? (er på fra mobilen) Nej, men du får det lige her: www.summercake.wordpress.com :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Nej, men du får det lige her: www.summercake.wordpress.com :) Ah takker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Dejligt det er overstået. Krydser fingre for et godt resultat :goodluck Og god bedring :) Mange tak, jeg håber bare den går igennem, kan ikke lige overskue at skulle prøve igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2012 Er endelig begyndt at få det godt igen, så nu vil jeg hygge med min datter :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites