Besvaret June 13, 2012 Nyder stilheden. Babyen sover, den store er i børnehave og kæresten er på arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Kæmper på opgaven - har dog lige givet mig en lille pause Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Jeg har lige spist en rugbrødsmad :) Og ærger mig over at min tand, med en midlertidig fyldning gør lidt avs.. <_< Er svært bange for at det er en rodbehandling, og frygten sidder i mig - det var SÅ ubehagelig en oplevelse sidste gang :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Er færdige med eksamenslæsningen og nu må jeg bare vente til imorgen 8.30 :goodluck På et tidspunkt må man jo stoppe og tænke: Nu bliver jeg ikke klogere :) Nu står den på afslapning og ventetid til manden kommer hjem og EM i aften! :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Nu mangler jeg kun to spørgsmål og en indledning :yay Jeg mangler stadig to spørgsmål og en indledning <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ser lidt tv, og stener.. Andre end mig der har problemer med facebook beskeder??? Jeg får dem først efter flere timer <_< Vi har besluttet at fordi min kæreste læser til eksamen, så skal vi enten have grillet pølser :mam ELLER bestille pizza :mam WIN WIN :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Slapper af på sofaen. Skal senere ud og kigge lokale til brylluppet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Sidder hjemme ved min dejlige svigermor, og glæder mig til dejlig mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 vi har lige spist aftensmad, manden skal til at se fodbold... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Øv, har spist for meget pizza <_< Kigger efter piercinger. Hmm.. Overvejelse, om jeg skal lade den gro sammen eller ej <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Sidder og kigger ned i kassen til Fenja <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Stirrer ud på stuen. Er blevet i indlagt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Stirrer ud på stuen. Er blevet i indlagt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Sveder.. Øj, jeg synes det er varmt??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Stirrer ud på stuen. Er blevet i indlagt :( :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Spiser popcorn og ser Criminal minds :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Spiser popcorn og ser Criminal minds :loveshower Uh, uh..... Har en pose popcorn i skabet :loveshower :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ligger i min seng med kvalme og den vildeste lyst til ylette med ymerdrys :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Ser DR2 om en jordemoder i Afrika. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Så ti dog stille Fenja! <_< Føler mig lidt som en nybagt mor, der absolut ikke får lov til at sove :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites