Besvaret June 12, 2012 Er ved at gøre aftensmaden klar - og lidt mobset på kæresten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Åndsvage klamme lorte humør/hormoner! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Åndsvage klamme lorte humør/hormoner! :boo Kæmpe :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Surfer bryllupsting :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Ligger i min seng og er ved at falde i søvn. :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Ligger i min seng og kan ikke sove <_< Alle andre herhjemme ligger og snorker :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Ligger i sengen og hoster Håber ikke du er ved at blive syg mens du skriver opgave :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Har ædt så mange gulerødder at jeg har fået ondt i maven :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Tænker.... Det skal nok komme til at gå rigtig fint :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Har ædt så mange gulerødder at jeg har fået ondt i maven :puke Så får du en orange prinsesse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Så får du en orange prinsesse :D Så det er DERFOR børn får gulsot :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 Så det er DERFOR børn får gulsot :whistling He he ^_^ Men det er da ikke det værste du kan spise. Jeg har ondt i maven af for mange pandekager :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 12, 2012 He he ^_^ Men det er da ikke det værste du kan spise. Jeg har ondt i maven af for mange pandekager :whistling Mmm.. Pandekager.. Ej, puha.. kvalme ved tanken om mere i min mave nu! Prinsessen skubber bare rundt med de gulerødder - tror virkelig hun minder om sin far, og ligger og råber "KANIN MAD?? Jeg vil ha noget RIGTIGT mad! Hvor er det BACON???" :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Håber ikke du er ved at blive syg mens du skriver opgave :unsure Desværre viste sygdommen sit grimme ansigt i går, så der nok at se til herhjemme. Godt Isaac er på ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 sidder og er ved at falde i søvn... damn jeg er smadret, bestemt ikke morgenmenneske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Gider gider gider ikke mere sygdom, vil bare være færdig med den eksamensopgave, så den kan rettes og blive afleveret rettidigt i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Desværre viste sygdommen sit grimme ansigt i går, så der nok at se til herhjemme. Godt Isaac er på ferie Øv :( Rigtig god bedring. Håber snart du bliver færdig med opgaven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Mmm.. Pandekager.. Ej, puha.. kvalme ved tanken om mere i min mave nu! Prinsessen skubber bare rundt med de gulerødder - tror virkelig hun minder om sin far, og ligger og råber "KANIN MAD?? Jeg vil ha noget RIGTIGT mad! Hvor er det BACON???" :rolleyes :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Er på vej ud og handle, skal ordne en masse ting idag: ringe til børnelæge, advokat, bank. Mv. :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Så det er DERFOR børn får gulsot :whistling Haha, der vil jeg lige tilføje lidt "erfaring"..! :) Min mor spiste så mange gulerødder i graviditeten, at lægerne troede at både mig og min søster havde gulsot, uden at vi havde det! Så det har en lille indvirkning på babys farve :rolleyes Ligesom at du selv får en friskere kulør, ved at spise en masse gulerødder, så gør baby også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Desværre viste sygdommen sit grimme ansigt i går, så der nok at se til herhjemme. Godt Isaac er på ferie God bedring! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Øv :( Rigtig god bedring. Håber snart du bliver færdig med opgaven. Mange tak - jeg vil gerne have den færdig til aftensmadstid, men nu må jeg se tiden an. Er på vej ud og handle, skal ordne en masse ting idag: ringe til børnelæge, advokat, bank. Mv. :-/ Hold da op det er mange ting. Børnelæge til Max eller Theo? :kiss God bedring! :kram Mange tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2012 Vil snart ind og ose Aalborg tyndt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites