Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Hurra for smartphones ;)

Ja for pokker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ferie, så nyder gråvejret indenfor med at rydde op i min krea stue. Får nemlig tøser på besøg i aften til kreahygge og tøsesnak :glad

Lyder rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for pokker :D

Hvad skulle man da gøre uden? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Danser, men jeg burde egentligt få ryddet op :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder rigtig hyggeligt :)

Det er det også :) Vi er en flok piger der har vores mormor klub, hvor vi mødes ca 1 gang om måneden. Så skiftes vi til at arrangere. Nogen gange med tema. I dag er der flere der glæder sig, da jeg har coverlocker og en fancy symaskine ;) Ellers er det mest bare sladder og hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skulle man da gøre uden? :whistling

Fatter i hvert fald ikke hvad man gjorde før :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter i hvert fald ikke hvad man gjorde før :D

Haha.. Heller ikke mig! Det er da en menneskerettighed at have adgang til Facebook, BK, Wordfeud etc. hele døgnet, er det ikke? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er virkelig slemt.. Jeg gør det også.. Dog, er min eneste plan i dag at vi skal op og se fødegangen..Egentlig havde jeg også lyst til at rykke det - men så så jeg på hjemmesiden at de anbefaler man gør det 6-8 uger FØR termin.. Mon 2½ uge til termin, så ikke kræver jeg tager mig sammen :whistling

Jaeh, så er det nok med at komme afsted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter i hvert fald ikke hvad man gjorde før :D

Kryds og tværs... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvad jeg bedst kan overskue:

1. At gå ud i køkkenet og skære mig noget vandmelon (Arbejde: Skal rejse mig. Gevinst: Obvious)

2. At skrive min opgave færdig (Arbejde: Egentlig minimalt, men kræver hjernearbejde. Gevinst: Hvis den bliver færdig idag kan jeg komme af med den før tid = holde fri med god samvittighed indtil torsdag. + Undgå at tabe ansigt overfor mand, der godt ved, at det var min plan at få den færdig idag)

3. Gå ud i køleskabet med mælken (Arbejde: Skal rejse mig. Og i øvrigt hente den igen næste gang, jeg vil have mere kakao. Gevinst: Undgår sur mælk - næsten for lille til at det er besværet værd :rolleyes)

Har mest lyst til bare at tage en lur men hmm... Måske man skulle være sej og lave en kombi af 1 og 3... Det er jo faktisk på samme vej. Men der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kryds og tværs... :rolleyes

Jamen, det ligger da også på en smartphone idag :lol :whistling

Ej, jeg får faktisk helt lysten til at få mormor-style idag og købe et kryds og tværs-hæfte..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvad jeg bedst kan overskue:

1. At gå ud i køkkenet og skære mig noget vandmelon (Arbejde: Skal rejse mig. Gevinst: Obvious)

2. At skrive min opgave færdig (Arbejde: Egentlig minimalt, men kræver hjernearbejde. Gevinst: Hvis den bliver færdig idag kan jeg komme af med den før tid = holde fri med god samvittighed indtil torsdag. + Undgå at tabe ansigt overfor mand, der godt ved, at det var min plan at få den færdig idag)

3. Gå ud i køleskabet med mælken (Arbejde: Skal rejse mig. Og i øvrigt hente den igen næste gang, jeg vil have mere kakao. Gevinst: Undgår sur mælk - næsten for lille til at det er besværet værd :rolleyes)

Har mest lyst til bare at tage en lur men hmm... Måske man skulle være sej og lave en kombi af 1 og 3... Det er jo faktisk på samme vej. Men der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt. :rolleyes

Jeg synes du skal gøre alle 3 ting, tage en dejlig lang lur i morgen, og belønne dig selv med at shoppe et eller andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvad jeg bedst kan overskue:

1. At gå ud i køkkenet og skære mig noget vandmelon (Arbejde: Skal rejse mig. Gevinst: Obvious)

2. At skrive min opgave færdig (Arbejde: Egentlig minimalt, men kræver hjernearbejde. Gevinst: Hvis den bliver færdig idag kan jeg komme af med den før tid = holde fri med god samvittighed indtil torsdag. + Undgå at tabe ansigt overfor mand, der godt ved, at det var min plan at få den færdig idag)

3. Gå ud i køleskabet med mælken (Arbejde: Skal rejse mig. Og i øvrigt hente den igen næste gang, jeg vil have mere kakao. Gevinst: Undgår sur mælk - næsten for lille til at det er besværet værd :rolleyes)

Har mest lyst til bare at tage en lur men hmm... Måske man skulle være sej og lave en kombi af 1 og 3... Det er jo faktisk på samme vej. Men der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt. :rolleyes

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvad jeg bedst kan overskue:

1. At gå ud i køkkenet og skære mig noget vandmelon (Arbejde: Skal rejse mig. Gevinst: Obvious)

2. At skrive min opgave færdig (Arbejde: Egentlig minimalt, men kræver hjernearbejde. Gevinst: Hvis den bliver færdig idag kan jeg komme af med den før tid = holde fri med god samvittighed indtil torsdag. + Undgå at tabe ansigt overfor mand, der godt ved, at det var min plan at få den færdig idag)

3. Gå ud i køleskabet med mælken (Arbejde: Skal rejse mig. Og i øvrigt hente den igen næste gang, jeg vil have mere kakao. Gevinst: Undgår sur mælk - næsten for lille til at det er besværet værd :rolleyes)

Har mest lyst til bare at tage en lur men hmm... Måske man skulle være sej og lave en kombi af 1 og 3... Det er jo faktisk på samme vej. Men der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt. :rolleyes

Kan du så komme igang :lolhit

Men kender det alt for godt; burde også læse op til eksamen imorgen, men synes det er så svært at holde fokus. Jeg har allerede læst tekster og det igennem, men kan bare ikke koncentrere mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider, gider, gider, gider, gider IKKE at rydde op og gøre rent! _angry.gif :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider, gider, gider, gider, gider IKKE at rydde op og gøre rent! _angry.gif :prik

Kender følelsen.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer om jeg skal tage en tur ud i Fitness.dk. Læseferien har vist sat sine tydelige spor på mig - 1,5 kg på knap tre uger. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en syg mand der kaster op :(

Knap så sjovt når man selv har kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en syg mand der kaster op :(

Knap så sjovt når man selv har kvalme

Åhh.. God bedring med ham - og håber at din kvalme snart går i sig selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender følelsen.. <_<

Jeg har det HELT fint med at her roder lige nu, nu hvor jeg sidder og nyder min helt egen tid, med radio og ulækre madder og sur mælk! NÅ :P

.... Måske jeg bare skulle komme i sving, jeg brokker alligevel senere til J over at jeg manglede at rydde op, hvis jeg ikke får det gjort :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en syg mand der kaster op :(

Knap så sjovt når man selv har kvalme

Altsååå... Måske han bare har medlidenhed med dig? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det HELT fint med at her roder lige nu, nu hvor jeg sidder og nyder min helt egen tid, med radio og ulækre madder og sur mælk! NÅ :P

.... Måske jeg bare skulle komme i sving, jeg brokker alligevel senere til J over at jeg manglede at rydde op, hvis jeg ikke får det gjort :whistling

Hahaha.. Stakkels J altså - kom du bare igang. *spaaaaark* Jeg burde også rydde op, kan jo se hvordan der bliver mere og mere rodet for hver dag, der går, men sengen er bare så dejlig at sidde i med computeren indstillet på YouTube og BK foran mig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. God bedring med ham - og håber at din kvalme snart går i sig selv :kram2

Tak :kram2

Håber nu kvalmen bliver der lidt endnu... Eller 8 uger som sidst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsååå... Måske han bare har medlidenhed med dig? :whistling

Tror desværre det er pga migræne.

Men føj hvor er det stygt at høre på når ens egen mave laver hjulspin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bum bum bum ikke en skid, synes jeg fortjener at slappe af nu, hvor en eksamen er veloverstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER