Besvaret June 10, 2012 Har en mærkelig aften... Har ondt i hele kroppen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 :ditto Manden sidder og ser Formel1 :rolleyes :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Her ses der fodbold (hele tiden), mens bebs sparker vildt i maven, så farmand må multitaske mellem fodbold og at mærke maven :biglove vældig underholdende faktisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 I som keder jer er velkommen forbi mig og hjælpe med min eksamen imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Har jordens dårligste dag :boo Nu vil jeg bare gerne i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Grov æder mandler og drikker vand for at afhjælpe kvalmen... Render på wc hver halve time som følge deraf <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 nu går jeg i seng, og læser i en god bog, og så vil jeg forsøge at glemme alt om imorgen, som bare skal overståes... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Har jordens dårligste dag :boo Nu vil jeg bare gerne i seng. Hvorfor? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Hvorfor? :kram Synes bare ALLE modarbejder mig, og at alting lige smuldre :( Øv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Ligger allerede i min seng. Er vildt snottet og vil lige læse lidt inden jeg vil forsøge at sove. Håber det går bedre end i nat <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Synes bare ALLE modarbejder mig, og at alting lige smuldre :( Øv.. :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Putter i sengen. Manden ser film og jeg surfer på ipad'en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Synes bare ALLE modarbejder mig, og at alting lige smuldre :( Øv.. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Venter på at manden skriver at han er kommet godt til arbejde, så jeg kan komme i bad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Har lige sendt kæresten til eksamen, så nu sidder jeg og spiser morgenmad og krydser fingre for det går ok.. Det er dansk, og det er det fag han er dårligst i :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Har lige sendt kæresten til eksamen, så nu sidder jeg og spiser morgenmad og krydser fingre for det går ok.. Det er dansk, og det er det fag han er dårligst i :rolleyes :goodluck til ham - jeg trækker selv skriftlig eksamen i dag, socialt arbejde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 sidder med dårlig nerver, skal til eksamen idag. Øv hvor jeg hader det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 sidder med dårlig nerver, skal til eksamen idag. Øv hvor jeg hader det... :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Puha, held og lykke til alle jer der også skal til eksamen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 sidder med dårlig nerver, skal til eksamen idag. Øv hvor jeg hader det... Held og lykke søde :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 :goodluck til ham - jeg trækker selv skriftlig eksamen i dag, socialt arbejde... Held og lykke :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Har lige sendt kæresten til eksamen, så nu sidder jeg og spiser morgenmad og krydser fingre for det går ok.. Det er dansk, og det er det fag han er dårligst i :rolleyes Håber det går ok for ham :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 sidder med dårlig nerver, skal til eksamen idag. Øv hvor jeg hader det... Knæk og bræk søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2012 Håber det går ok for ham :goodluck :loveshower Han fik 7 :loveshower Er helt vildt stolt af ham, for det har bare været den eksamen han har frygtet mest :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites