Besvaret June 9, 2012 Overvejer at cykle ind og købe slik :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 Er mega skuffet over eksmanden. Helt så det gør ondt i hjertet - endnu engang har han bare droppet Isaac af ved sine forældre for at tage på druk! Havde jeg vidst det havde jeg beholdt ham hjemme i stedet! Øv det var ikke hvad jeg havde forventet :( <_< Det er bare IKKE i orden <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 Er lige kommet hjem fra sommerferie hos skønne venner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 <_< Det er bare IKKE i orden <_< Nej, det er det ikke. Ville sådan ønske han havde fortalt mig at det var hans plan. Synes bare det er hårdere at han skal være der en uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 Nej, det er det ikke. Ville sådan ønske han havde fortalt mig at det var hans plan. Synes bare det er hårdere at han skal være der en uge Så kunne han jo have ventet med at få ham til mandag, hvis han alligevel ikke "gad" passe ham selv <_< Bestemt, skal Isaac da også se sine bedsteforældre, og en overnatning er da også okay - men synes bare ikke lige det skal være sådan.. "dumping" af barn... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 Sidder og drømmer om det perfekte rækkehus :7himmel Har fundet det, og håber at det eller noget i den stil, er til salg når vi får lov at købe :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2012 Har en knaldende hovedpine. Er squ taknemlig overfor de to kvinder, der samlede mig op på gaden, da jeg besvimede. Er træt af de anfald! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Er mega skuffet over eksmanden. Helt så det gør ondt i hjertet - endnu engang har han bare droppet Isaac af ved sine forældre for at tage på druk! Havde jeg vidst det havde jeg beholdt ham hjemme i stedet! Øv det var ikke hvad jeg havde forventet :( Fuck ham den dumme ged røvhul. Og sig mig lige er Issac ikke på ferie hos ham denne uge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Har fornøjelsen af et stk meget aktiv dreng, racerbane og en masse heppende ;-)))) hold da op det bliver en lang dag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Fuck ham den dumme ged røvhul. Og sig mig lige er Issac ikke på ferie hos ham denne uge? Jo, det er han Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Så kunne han jo have ventet med at få ham til mandag, hvis han alligevel ikke "gad" passe ham selv <_< Bestemt, skal Isaac da også se sine bedsteforældre, og en overnatning er da også okay - men synes bare ikke lige det skal være sådan.. "dumping" af barn... <_< Nu er der en lang forhistorie med hans forældre, så derfor får Isaac ikke lov til at være der til overnatning og ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Jeg venter på at få at vide at jeg må komme hjem, har været på sygehuset til observation hele natten, da jeg besvimede i går aftens på vores trappe og har slået hovedet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Jeg venter på at få at vide at jeg må komme hjem, har været på sygehuset til observation hele natten, da jeg besvimede i går aftens på vores trappe og har slået hovedet Ej for pokker :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Ej for pokker :( Ja, mega uheldigt :( har stor skriftlig eksamen fra i morgen og skal aflevere klokken 10 torsdah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 har lige hængt vasketøj op... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Jeg venter på at få at vide at jeg må komme hjem, har været på sygehuset til observation hele natten, da jeg besvimede i går aftens på vores trappe og har slået hovedet Eeejjj god bedring har lægerne fundet en grund Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Eeejjj god bedring har lægerne fundet en grund Tak, jeg har lige fået lov til at komme hjem igen. De mener at det er en blanding af ubevist stress og bekymringer, samt at jeg er mega ringe til at huske væske og mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 RØV til ham Ja, det er ikke nemt. Det er også første gang Isaac er på ferie hos ham. Hvilket nok også er den eneste ferie han får med ham i år... Det er jo vigtigere at pleje sig selv, tror jeg han mener!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 burde sidde med mit eksamens oplæg, meeeen jeg kan bare slet ikke koncentere mig om det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Ligger og tænker på den kage der står ude i køleskabet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Ligger og tænker på den kage der står ude i køleskabet Så kom dog ud og spis den :sandie Og nyd den lidt for mig også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Jeg venter på at få at vide at jeg må komme hjem, har været på sygehuset til observation hele natten, da jeg besvimede i går aftens på vores trappe og har slået hovedet :( Er du okay? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Slapper af på sofaen sammen med Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2012 Så kom dog ud og spis den :sandie Og nyd den lidt for mig også :D Hov hov ikke lokke en svag sjæl :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites