Besvaret June 7, 2012 Samler allerede appetit til i morgen aften :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Kan godt være hun ville kigge lidt skræmt.. "Moar.. Hvem er den fremmede dame som spiser vores kager" :lolhit :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Hvor ER det ærgerligt at jeg skal til FAMILIEFEST med svigerfamilien og hele den pukkelryggede på lørdag.. Ellers var jeg kommet forbi og havde ædt alle Tildes kager :sandie Kan godt være hun ville kigge lidt skræmt.. "Moar.. Hvem er den fremmede dame som spiser vores kager" :lolhit Hun ville nok ikke blive helt tilfreds :lol Hun har i flere dagen snakket om, både herhjemme og i dagplejen, at hun har fået lov til at pynte muffins med vingummibamser :biglove Hun glæder sig meget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Jeg ligger endelig i min seng :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Har bare haft den værste dag i lang tid og det bliver nok ikke bedre de næste par dage :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Et træt og burde gå i seng men katten har fanget mig på sofaen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Er ret bombet. Det var ikke ligefrem nogen god dag igår. :boo :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Er ret bombet. Det var ikke ligefrem nogen god dag igår. :boo :huug :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Burde sove, men føler mig ikke træt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Sidder og har lidt ondt af mig selv :prik Menssmerter er noget Fanden har skabt, og han bruge virkelig ha :klap for det... :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 7, 2012 Sidder og har lidt ondt af mig selv :prik Menssmerter er noget Fanden har skabt, og han bruge virkelig ha :klap for det... :shooter Åh er så enig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Sidder ved min svoger.. Er træt, og vil egentlig gerne hjem i seng.. Har ondt i rumpen af at sidde for meget ned <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Øv, har også spist for mange gulerødder og radiser så nu har jeg ondt i maven :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 sidder og spiser morgenmad, skal af sted om en time, op på skolen og trække, hvilken case, jeg skal til eksamen i på mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Nusser med smuksakken i sengen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Er møg træt! Skal da i det mindste til lægen i dag og på vægten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Har afleveret Marlon i DP kl 7 (!!) fordi manden skal rive mur ned i dag og sætte gulv til loft vindue i...... Puha, mangler mit morgen Marlon fix :wub :unsure Og så er vi løbet tør for mælk, og købmanden åbner ikke før kl 8...... Så kan ikke engang få morgenmad <_< Heldigvis VED jeg at dagen bliver god...... Glæder mig til en dejlig aften!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Har afleveret Marlon i DP kl 7 (!!) fordi manden skal rive mur ned i dag og sætte gulv til loft vindue i...... Puha, mangler mit morgen Marlon fix :wub :unsure Og så er vi løbet tør for mælk, og købmanden åbner ikke før kl 8...... Så kan ikke engang få morgenmad <_< Heldigvis VED jeg at dagen bliver god...... Glæder mig til en dejlig aften!! :loveshower hvad skal der ske i aften? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 hvad skal der ske i aften? :) Der er pre-mum møde i Herning, med skønne BK-piger :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Hygger med August, han er ved at lave morgemad selv :balloons Han bliver stor ( det er cornflakes, men alligevel) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Hygger med August, han er ved at lave morgemad selv :balloons Han bliver stor ( det er cornflakes, men alligevel) Han er da bare så stor og ninja-agtig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Sidder lige nu og ville ønske at jeg bare var mig selv, så jeg bare kunne have lagt mig om på den anden side og sovet videre kl 6.45 i morges. Elsker mine unger, men altså hvor jeg dog bare trænger til at sove :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Skal have ordnet badeværelser, lavet lagkage og så skal jeg til tatovør :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2012 Kigger ud på regnen, der fint beskriver mit humør :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites