Besvaret May 21, 2012 Er i cirkus Dannebrog og venter på forestillingen går igang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Overveje om der skal købes soppe basin til sessen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Sidder op af et træ i haven. Burde luge og sprøjte indkørslen men kan ikke finde giften så hygger bare med min ene skønne missekat :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 ser historien om tandbørsten på dr2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Sidder på kontoret på arbejdet, og har rigtig ondt i hovedet efter et møde med gulvet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ser lokal nyheder og spiser is :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Har været til fødselsforberedelse :loveshower Og derefter grillet lækker mørbrad med kæresten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er i cirkus Dannebrog og venter på forestillingen går igang :) Hvor fedt :) hvor henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ser Greys :) og nyder den første bog er færdiglæst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Hvor fedt :) hvor henne? Odder :) drengene var helt opslugte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Mmmmh. Hjernerystelse og opgaveskrivning er da bare verdens bedste kombi.. Nooot! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Odder :) drengene var helt opslugte :) Forstår jeg godt, det er bare også godt :) Isaac plager allerede om at komme afsted igen, denne gang til Benneweis... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Jeg prøver på at tage mig sammen til at få læst noget mere - dog overvejer jeg at smutte i seng i stedet, så jeg er frisk til i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ser gal eller normal på drs hjemmeside.. Overraskende program... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er i lidt dårligt humør. Forstå ikke de folk, der får det til lyde som om jeg besvimer sjov. For det er jo også skide skægt - nej! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower Hvor er hun skøn! :7himmel Hvor i dog bare hygger :loveshower :loveshower Tak og ja det var bare rigtig hyggeligt :loveshower Og vi havde næsten hele stranden for os selv :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Tror jeg vil kravle i seng :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 sidder lige og drikker min smoothie i det her dejlige vejr og snart skal vi over i dp og aflever trolden og så hedder det afsted på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 sidder og spider morgenmad...håber på at tøsen falder i søvn inden ret længe,men nu må vi se.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Kom endelig igennem til lægen - 44 minutter tog det. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites