Besvaret May 21, 2012 Synes det er så dejligt at solen skinner :glad Enig! Hvis det så ikke bare lige var fordi man skulle skrive opgave, der skal afleveres onsdag.. :blabla Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Slapper af efter at ha' gjort stuen ren... Prøver at losse mig selv i gang til køkkenet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Sveeeeder...... Pyha, det er varmt i dag, og jeg har lige gødet alle vores hække og hegn. Godt der findes iskoldt saftevand, og kølige bade på sådan en skøn solskinsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Trænger til et ordentlig los et vist sted.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Sidder under æbletræerne og skal til at læse lidt i min bog. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er på stranden med Tilde :loveshower Og hun nægter bare, at få leggins og strømer af :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ligger og kigger helt forelsket i min 3 dage gammel søn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Hygger med en bog... Aner ikke hvad jeg ellers skal lave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ligger og kigger helt forelsket i min 3 dage gammel søn. Ihhh.. Stort tillykke! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er på stranden med Tilde :loveshower Og hun nægter bare, at få leggins og strømer af :D :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er på stranden med Tilde :loveshower Og hun nægter bare, at få leggins og strømer af :D Hvor er hun skøn! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er på stranden med Tilde :loveshower Og hun nægter bare, at få leggins og strømer af :D Hvor i dog bare hygger :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Lige kommet ind fra haven af efter at have ligget 40 min i solen - synes det begyndte at blæse meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Overvejer at lette den fede og så få gjort det køkken rent inden sessen skal hentes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Har lige klædt om til arbejdstøj, og er ved at svede helt ihjel. Hvordan skal den vagt idag ikke gå, når der er næsten 27 grader udenfor og jeg kun har vinterskjorter? <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Har lige fået en lur, så nu skal jeg have læst mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er lige inde og køle af - Der er total nedsmeltning her lige nu. Er ved at fjerne et drivhus, på et sted i haven hvor der er vindstille og i direkte sol.. Fik pludselig enormt ondt i hovedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Er lige inde og køle af - Der er total nedsmeltning her lige nu. Er ved at fjerne et drivhus, på et sted i haven hvor der er vindstille og i direkte sol.. Fik pludselig enormt ondt i hovedet. Som jeg har fået afvide mange gange i dag - husk en masse og drikke når det er så varmt!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Har lige spist en rugbrødsmad med leverposteg - hold da op, hvor er jeg vild med det for tiden! :rolleyes Og nu vil jeg snart cykle til fødselsforberedelse :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ligger og kigger helt forelsket i min 3 dage gammel søn. Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Sidder og spiser is og ser tv, med god samvittighed der er blevet støvsuget, gårdspladsen er blevet sprøjtet, med ukrudtsbekæmper, og have møblerne er blevet vasket godt af, så nu kan sommeren bare begynde..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Har lige sat pizza dej til hævning - første gang, så jeg drikker kaffe og læser familieret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 Ser på badenymfer i haven, mens vi er ved at gøre klar til at grille :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites